Var inne och kikade lite snabbt, den ser jättesnygg ut 
/Lotta
Ja den är ju långt ifrån klar, men ibalnd blir man hemmablind och det som verkade kul från början ser för jäkligt ut efter ett tag 
Har varit inne precis,mycket fin snyggt foto men snyggare katter (S)lena
Hälsningar LENA
Hahaha jag som trodde det snyggaste fotot var det på mig 
Lena, jag förmodar att det var du som skrev i min gästbok, tack för de fina orden, var och hämtade din banner och länkade till din fina sida
Oj vilken fin sida, och färgerna är bara mums!
Tack för alla snälla ord både här och i gästbióken, det verkar som om jag lyckats den här gången 

Jättefin sida.Blått och silver är såååå snyggt.Vilket jobb du har lagt ner på den.Liiiite avis för att jag inte kan.

Du ska inte vara avis, det är inte speciellt svårt, hahahha lätt att säga när man kan 
"5 Tack så jättemycket,det är LottaPotta som gör den.LENA.gif)
Hälsningar LENA
Uffe får starta tråden så gör du din hemsida, skulle jag behöva :)
Hahahaha Jag använder Dreamweaver, ett bra program
Kolla på Webbdesignskolan där finns massor med tips
Många som säger de andvänder:Dreamweaver och det är bra, hmm haft frontapage o fattade noll
gör den på mitt hotells byggprogram idag. Vill så hemskt gärna mer. Men nu ska vi köpa ny dator med nya program o allt, pojken har ju Dreamweaver så får väl sätta mig nu när husets alla små flyttat-
Läs på webdesignskolan, det finns massor med övningar och tips
Jag va inne o tittade igen! den är underbar! Kan du göra min med
Älskar dessa färger o stilen,precis som den vore tagen ur min smak,
Ja det kan jag väl, det är inte så svårt
Den är bara sååå snygg Uffe
jag var tydligen inne den 18 o kollade runt
där resultaten ligger är så snyggt
o så tänker du låsa den så att man inte kan knycka saker från dig 
jag skulle vilja lägga in din banner…men jag skulle vilja lägga bannern så som du har den på din förstasida..med stjärnorna runt
är det ok för dig??
Ja visst är det ok, är det nåt du vill ha så säg bara till

Kanonfin.
Jag gör oxå min hemsida i dreamweaver, ett kanon program.
Lycka till//Tessan

Den är jätte fin din nya hemsida, underbar blå nyans=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
jag msåte lära mig ju! Kicki gjorde min förr, och sa just det är ju så att jag är en som vill ändar o dåna på min sida, så kändes bra ha egen. Men så har jag så mkt mer jag vill kunna ju
Tack uffe för erbjudandet! Skönt med snälla mäninskor runt sig, om jag inte kommer klara det när ny dator kommer in, letar nämligen, men den ska vara bra mkt bra innan jag köper.
En sida som går ton i ton med din överskriftsbild hade varit snyggt
Snyggt Uffe. Rent och lättöverskådligt med mycket härliga färger. Mycket bra!!!
Tog mig en kik och möttes av min älsklingsfärg, blått! Bara där blev det pluspoäng direkt. Gillar upplägget och den rena grafiken! Och faktiskt så var fotot på dig skitbra!
Jag suger i mig och växer
det roliga är att den kom till på jobbet när jag hade tråkigt och bara satt och spånade
#22 Hmmm men men fins begränsningar i ett färdigt program på sajten där förstår du. Påbörjade med frontpage, men jag fick inte upp den sen, va ju tvungen ha ftp program o detta satte stopp för Carinas intresse, hon blev sur o ilsk o suddade alla timmar.
ska sno din banner en dag t min sida.
Gör du så, ftp-program är inte svåra att ha med att göra, jag har ett himla lätt
#28 inte lätt för mig
Ha Ha
Jag ska lära mig, men nu ska jag ha en ny dator, får för mig det är fel på denna ibland, skämt nu, men den är inte så gammal, jag som är knäpp
Jo du det kan du vissat, det tar max två minuter
Uffe..jag har kopierat din banner nu
men jag behöver koden till rutan med glitter i som ligger runt din banner…du har ju låst nu såg jag
nu är det ju inte alls säkert att det blir så snyggt på min länksida..som det gör på din förstasida…men man kan ju i alla fall testa.
kan du skicka mig koden ??
Om du skall ha den i rätt format, högerklicka på bildiconen och välj spara mål som
fast jag behöver koden till ramen oxå
annars får jag inte in den
ska se hur den blir om jag lägger in den i samma "ram" som jag har på min hemsida
nej det gick inte att lägga in den i mina Ramar…
så du får skicka koden till mig
för det är bara sååå snyggt när du har gjort den sån
You are beautiful
jag ska kolla om en stund..hur det blir
jag fick inte med ramen men det blev ganska snyggt ändå
eller vad tycker du http://www.annkriellas.se/2links.html
det står i bokstavsordning så det är en bit ner
eller vill du att jag ska ta bort stjärnorna??
så
nu har jag ändrat
ja nu blev ju texten snyggare