Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1148 ggr
Cybercat
0

CyberCats webbsida - version 2.0 - helt omgjord :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj på er alla i kalla och märka Sverige.

Idag fick jag nog av att inte ha min hemsida klar. Jag tappade massor av filer när jag böt webbhotell för några månader sedan så sidan har legat "under construction" sedan i oktober… men nu är den klar!

Välkomna in och kika på CyberCats helt uppdaterade och re-vampade hemsida :)
Emma och CyberKatterna

www.cybercats.se

Annkis54
0

page cannot be found:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Songhios
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom inte in på den länken!

Kollade från Swepex uppfödarreg, men det var nog inte den nya?

Vilka vackra katter Du har WOW!  Hittade faktiskt 2 avkommor från mig bakom Loppan och MayaFörvånad! Song Hio´s Another Try och Song Hio´s Return To Sender. Det är länge sen jag hade kull så dom är "utdöda" mina linjerGråter. Bifogar foto på min nya avelshona från Norge Du Monet Cameron Diaz. Väntar en spännande "fästman" till henne snart.

Ha det gott och lycka till med dom där vackra missorna.

/Inga-Lill

yadhayezibas
0

Länken här funka inte för mig heller. Men det finns en länk på "profilsidan" och den funkar. Glad

Jättefin sida med läckra färger! Och underbart fina katter!! Maya skulle jag gärna kattnappa! Cool

Bullan
0

Sådärja! Nu har jag fixat länken åt dejGlad. Man var tvungen att ta med hela adressen…http://….osv….

Sidan ser väldigt proffsig ut! JättesnyggCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cybercat
0

#4 Tack för hjälpen Bullan! Hade ingen aning om att man var4 tvungen att ha med "http://", men nu vet jag! Kul att du gillar den :)

#3 Då skulle Caroline bli jätteledsen Pethra, Maya är hennes ögonsten :) Maya var en av de katter som flyttade när jag "la ner" 2003, men hon flyttade inte långt. Hon bor några kvarter från mig och har faktiskt haft en kull under tiden jag inte höll på. Registrerad & Rasren så klart, men inte annonserad *ler brett*  Tack skall du ha!

#2 Hon är underbart vacker, er Norska, Inga-Lill. Jag ser fram emot att höra om fästmannen :)

#1 Löste det sig Annki?

Marita-L
0

Jätte fin hemsida med mycket fint att titta på !!!Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
0

Mycket fin hemsida!

Vad duktig du är :-)

/7 Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marylands
0

mycket snygg hemsida !!!!!

krama på nisse från oss

Anna

ixidixi
0

Va du är duktig Emma!! Den är skit fiiin!!!!!!Kyss

Kram Chatrine

Annkis54
0

#5…ja. det går alldeles utmärkt nu
superfin sida…den är mycket annorlunda.:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se