sovandes katt.
var bara tvungen att ta ett kort på kissen .hon är så söt när hon sover ;)
någon som har bilder på sina kissar som är sovandes ?=)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Vilka läckra bilder, visst ser de trötta och utslagna ut. :)
Måste visa er vår kattunge Emil som kunde somna var som helst och hur som helst. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hihi, han hänger riktigt på kanten! Tänk hur de kan somna var som helst, otroligt! Jättegullig bild!

#6 Jo visst är det härligt. Jag fick julhälsning från de som köpte honom och han har blivit stor, väger 5kg och är 10 månader bara. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#7 Då måste han vara riktigt stor! Gabbe blir åtta månader nu och väger ca 3,5 kg men han är inte liten tycker jag utan av större modell om man jämför med mina andra katter.

Oj,oj vilka mysiga sovande katter!
#12 Så sööt misse!

#13 Tack! Din har inga beskymmar i värden fniss #5 har en underbar stil. Tänk om vi kunde sov så där och vara utsövda.

Verkligen avslappnad stil hos de här missarna! De sover såå sött!!!

Ja..dom har en OTROLIG förmåga att slappna av
// Mia

Hahaha - JA ..lite offline 
// Mia
#19 Optimus ser ut att ha det skönt!
#21 Din misse har ju borrat in sig i lurvet och sover så fint, fina färger!

Vad underbara sovande kisar!! Sååå SÖTA!! 
#22 Jo hon gör så. Om man stör henne jamar hon förebrående. Hennes kroppsfärg har alltid varit ljus, hon är 11 år nu, och det ger så fin kontrast till det blå.

Vilken söt kisse du har lilla smulan Miacharming dina små har samma stil som Sissi's skön stil de är för goa
Vilka söta bilder!!
#5 jag skrattade länge! Vilken skööön katt.
här kommer mitt bidrag
jag tror att det är Vilda, Morris o Baby
ur 3 kullar.
.jpg)

29# Så mysigt de har det!Underbara små bebisar.

Ett litet bidrag från mig. Detta är bruntabby exoten Amors Troll Divine som dock är vacken, men som ligger ovanpå sina två intrasslade sovande kullsystrar….

Amors Troll Divine är pappa till "LillOlle" Helené,s (Kove) snygga avelshane…..
sådan far sådan son……….

En av de sovande kullsystrarna är rödtabby perserhonan Amors Troll Red Divine, kallad "Divan" (precis vad hon är här hemma…..)
Hon är mamma till IxiDixi'x vackra avelshane från mig, rödsilvertabby perserhanen Amors Troll Ghost Rider…..
Ett litet foto på honom som jätteliten kattunge……sådan mor sådan son……………
Dessa foton är tagna för några år sedan med min antika 20 år gamla kamera och sedan inscannade av mig……..
Foto som Cathrine tagit precis när Ghost Rider, kallad "Labbe" flyttat hem till henne….
Sorry för "släkttråden" från de sovande kattungarna, men jag har väl inte riktigt presenterat mig och mina katter på denna lista, men kan väl göra det pö om pö på detta vis.
Kram
Lisa & trollen

Jättesöta foton på kanonsöta katter, MEN jag fastnade för Nr 12!
Kram
Lisa L

Lisa!
Jag tror inte du bifogat nån bild!!!
Jag ser då inte nån!
Heléne

Hejsan!
Jag BIFOGAR inte några foton jag "bakar in" dem i min text… Syns de inte??
Måste man ÄVEN bifoga dem??
undrar
Lisa Flisa

Tack Lisa att du gillar bilden på min Don juan. Det var en länk här nyligen hur vi ska gå tillväga vid infogade av bilder. När du lagt in bilden måste du gå tillbaka öppna bilden och kopiera, sedan går du in i hanter inlägget. Då du fått upp medelandet klickar du påmappen här ovan i marginalen.
Men det vet ju du fick ju med julkortet fniss

Nr 34 forts.
Hon är mamma till IxiDixi's vackra avelshane från mig, rödsilvertabby perserhanen Amors Troll Ghost Rider, kallad Labbe…..

Ett litet foto på honom som jätteliten kattunge………..sådan mor sådan son……………
Dessa foton är tagna för några år sedan med min antika 20 år gamla kamera och sedan inscannade av mig……..

34 forts.
Ett foto som Cathrine tagit precis när Amors Troll Ghost Rider, kallad "Labbe" flyttat hem till henne….

Sorry för "släkttråden" från de sovande kattungarna, men jag har väl inte riktigt presenterat mig och mina katter på denna lista, men kan väl göra det pö om pö på detta vis.
Kram
Lisa & trollen

#39 Vilken härlig liten hög. Jätte fina. Diva ja fniss det är något speciellt med röda katter.Min Favvo. Och ett kort på dig fick du med också.

är kommer en grupp bild från mig.# 28 underbar bild