Harlibrie´s har förlossning...
Ja nu har Lizzen komme igång med sin förlossning!
Hittills har det komme en pojke på 104g! Lizen vägde idag på dygn 66, håll i er nu…5½ kg
Visserligen har hon haft en glupande aptit & väger normalt runt 4.3kg…så en stor tjej e hon…men jag tror d bör komma nån till innan d e klart
Jag återkommer så snart jag har någon ny info!
Kramar!
…en trött Harlibrie´s Tina
Åh vad spännande Grattis..jätte sött
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ohhhh Grattis Tina,
Det kommer nog 4-5 st till om hon gått upp så mycket,
Håller tummarna och väntar på mer rapport
Ps: Häftig färgfördelning
Kram // Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

oj vilken överrraskning jag vaknade till :) Hoppas allt gått bra Tina!

Godmorgon Tina och grattis till bebisen. Hur har natten varit och hur många bebisar har det kommit? // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
så söööt :) hur många blev det?
spännande!!.. *hoppas på en kossa te emma
* (om de kan bli ngn sån har jag ingen aning om, men jag önskar det iaf;))
lycka till tina vi sitter spända o vänta på mera rapporter

Ja här kommer forts. på Lizzens förlossning!
Igår kväll fick hon en bebbe, en kille på 104 g…allt gick bra å hon "smacka" i sig hela moderkakan å lillkillen börja dia på en gång! Sen vaka mamsen (JAG) hela natten men ingenting hände; Lizzzen diade & spann & myste ,åt mat & visade inga som helst tendenser till att må dåligt! 08.00 i morse tyckte vetten att vi skulle komma ner å kolla henne iom att hon hade haft denna stora viktuppgång sas. Så vi nu vet vi…
…hon har inge mera bebbar i magen. Hon väger 5,2 kg *flin* visserligen e hon smällfull av mjölk, men vetten tyckte att efter denna bebbetiden, när hon diat färdigt, så kanske hon skulle gå ner lite i vikt *flin*
Här kommer ett till kort på den svartvita lilla killen, som ännu inte har någe namn & hans mor den bastanta *ler* Persian Dreams Alize, kallad Lizzzzen till vardags!
Kramar!
Tina

hehe såå söt socker söt jag smälter igen åååå vill ha det suger nu i tarmen
underbart söt! att de bara var en liten, där ser man:)

Grattis!

Grattis Tina till The One & Only!
Nog trodde man väl att det var minst 4-5 då hon gått upp så mycket men hon var väl bara lite förnurlig och passade på att äta upp sig rejält då hon ändå skulle bli lite "tjock"
Häftig färgfördelning på fläckarna och vi ser fram emot fler bilder då han blir lite större
Kram // Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis till bebisen. // Lillevi
glömde ju,GRATTIS!

Grattis! Vilken lyx ha så mkt mamma för sig själv
Härligt med kraftiga mammor!

Tack alla Ni för alla gratulationer & allt stöd!
Jag e så otroligt trött nu så jag måste gå & ta en stödvila…
…d kostar på att vaka hela nätter
*ler*
Ja återkommer lite senare med mer info & kort!
#13 Lena! Jag gillade The One & Only men jag kan ha totalt 10 nedslag/tecken
#16 ja visst e d härligt med mammor som man inte behöver oroa sig över, D ska ju vara lite tyngd i en Perser me
nu tenderar ju alla mina dra åt d "högre" viktklasserna
Förstår inte varför, men misstänker att mjukost, läcköskinka & köttfärs har någe med saken att göra…*flin
Ha en bra dag!
Kramar!
Tina & Lizzzen
Åh grattis till den enda lill killen…och tjocka mamma förstoss för jag var också en tjockis å jag fick också bara en..hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hihihi det var inte ett namnförslag men om du bara kan ha 10 tecken så varför inte The1&Only :-))
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis till den lille!!
Med tillgång till mycket mat
blir det nog en rejäl grabb

Hej alla på fokus.
De var längesedan jag var inne och skrev.NU måste jag få säga GRATTIS Tina.När jag såg färfördelningen så tänkte jag,all lycka i framtiden med superkillen.
Grattis till guldklimpen !! Läcker färgfördelning. One&Only är ett jättebra namn. Min J-kull var bara en unge - den fick heta Just One. Ser fram emot fler bilder när han växt till sig.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
grattis Tina
jättefin färgfördelning tycker jag oxå
varför inte T´One&Only

Grattis till bebisen!!!

JÄTTESTOOOORT GRATTIS till den söta bebisen!!! Såå söt!!
Och vilket urgulligt foto på mammakatt som ammar bäbisen, hon ser verkligen ut att njuta av att ha blivit mamma!! Härligt att se!

Jättegrattis till den lille !!!! Vilken härlig fläckfördelning !
Riktigt LYCKA TILL med honom..nr 1 stop
/ Gittan

Tack till ER alla..för lyckönskningar grattis å ALLT snällt ni säger!
Lizzzen, lillbebbeben & Jag har mestadels lega i sängen å sove idag…*ler* Ja vet inte om man kan kalla´n lillbebben längre för han har på 1dygn (det första) haft en viktuppgång på 20g, lillkillen har ju ingen brist på mat inte… å har nu en vikt på 124g! Va ska detta sluta…
Lizzzen e iaf en duktig, duktig mamma som jag är otroligt stolt över 
Nu har vi precis vare ut med Nani på kvällsprommisen & tro d eller ej…men nu e ja så trött
så ja ska hoppa i säng igen!

Go´natt till Er alla! Ni är otroligt goda vänner som jag e mycket glad att jag har!!!!
Kramar
Harlibrie´s Tina