Kattgrejer från Rusta
Varit och shoppat kattgrejer på Rusta. Fick idén om deras prasseltunnel från uppfödaren till exoticen som jag skall köpa. Kattungarna hennes leker som tokar i den, den har också hål i som de kan hoppa in och ut från. Den har jag inte plockat upp än, men katterna blev glada (eller mest jag !?) för sina nya skålar.
Jag har alltid tagit vårt vanligt porslin när de får sina kvällsgottar (blötfoder på påse), men nu har de alldeles egna.
Köpte tre rosa och en blå, för det blir nog att vi kommer ha tre honor och en hane i framtiden om de blir som min plan med min lilla uppfödning.
En liten bild! Visst var de gulliga skålar! I metall med gummilist längst ner så de står stadigt och duger gott till katternas gottis, för endast 14,90 styck :)
Jättefina skålar åt jättevackra katter!
//Bettan

Jag är stamkund hos Rusta och deras djursortiment. Även ÖB har mkt roliga saker till våra djur. Häromdagen va vi för köpa in en Hund/Kattkoja för ha på tomten åt våra djur
Det är så kul hitta roliga saker till dem
Var hittade ni den kattkojan? Var det ÖB?
Visst är det roligt att shoppa till djuren, tom roligare än kläder till sig själv!

Det är egentligen en hundkoja
Denna hittade vi på jula, finns i mindre format också, men jag får ju ideer ibland, man kan lyfta på taket på detta huset. Kankse man kan ha sådanda inne för våra katter som ska föda
En villa till var o en.Jag köpte den stora här nedan, den är gedigen, i skorstenen sätter man en blomma.

Mindre modellen:
Men ååh vad fin!!
Kostar??
Jo, visst vore det perfekt att ha den som "födsloVilla", om man sätter nån planka underst i öppninen så att kattmamman kan hoppa ut men inte bebbarna.
Kan man öppna taket på den mindre modellen också?

Ja det tror jag man kan!(öppna taket) den mindre modellen kostar 349:- den större 795:-, den mindre räcker att ha till födslohus, ja man får ju sätta något för öppningen.
men vad käckt…vad du hittar fina saker Carina