Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 285 ggr
englagirl
0

God morgon onsdag

Och då var jag först uppe denna morgon…….eller förresten jag har inte gått och lagt mig ännu :-)) men det gör ju att jag blev först att önska alla er en

GOD MORGON!!

Det ser ut att bli en fin dag (tror jag) inget regn än så länge.

Ska nog inta nannakorgen ett par timmar i alla fall så att jag inte somnar på lektionen imorgon för jag måste ner till jobbet och jobba några timmar då det kommer ner en tjej från StorStan som har uppkörning på torsdag och vad gör man inte för sina kära elever?

Godmorgon eller sov så gott ni som fortfarande är vaken.

(Tina är väl i alla fall vaken som sitter som kattmorska i natt :-)

Håller fortfarande tummarnaSkrattande

Kram // Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Cajza
0

Godmorgon

Här i söder regnar det och har gjort större del under natten. Det blåser och ser mörkt ut, men de sa på radion att det skulle bli bättre i em. hoppas så.

Trevlig onsdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
0

Godmorgon!

Här, strax utanför Eskilstuna är det halvklart väder idag. Det ser ut att bli en fin dag.

//Bettan

Naquita
0

Godmorgon! jag vaknade tidigt idag, av en tokspinnande Wilma o Brumma på varsin sida av örat som tyckte de skulle gosa=/

Idag ska Summerwinds komma hit och lära mig förbereda inför utsätllnign! kommer bli en lärorik och spännande dag, och jag är såå tacksam att hon tar sig tid på sin semester och allt!

Kittentotts
0

God förmiddag! Vi har precis varit och skrivit på papper för nya parhuset, vi är såååå glada! Så nu bär flytten av runt 1 september härifrån till mer centralt område i staden nära skolan och gångavstånd till allt. Ska bli sååå skönt efter 7 års väntan på denna dagen.