ny kull är född
Hej allesammans.
Då blev det småbebbar igår då Blicka fick för sig att föda på dag 62.
5 st ragdollbebisar såg dagens ljus,3 honor och 2 hanar på runt 110 gr/st blev det och allt förlöpte på drygt 1,5 timme utan några som helst problem.
Nu ligger hon så nöjd med sina små och vilar ut.
Mitt barnbarn Engla 3 år var med under hela förlossningen och gissa om hon hade stooooora ögon.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis till bebisarna.// Lillevi

Grattis till de små söta bebbarna!
Kram!
Tina

Grattis till de små bebisarna, Blicka ser nöjd ut och det ska hon ju va'. Kan förstå att ditt barnbarn gjorde stora ögon, det var väl en ny upplevelse för henne. Än en gång lycka till och ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack,tack Lillevi,Tina och Karin
#2 hur går det för Lizzen? är hon oxå på g? dag 64 idag eller?
Håller tummarna att allt går som det ska och att hon får många söta bebbar.
Kram // Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#4 ja hon e pigg å kry den lilla "markattan" ska gå upp precis för att försöka mig på lite kattvård me henne & jag vet att detta kommer bli en plågsam historia för mig
*s* ögonvården d njuter hon av *ler* men så fort hon ser kammen få förvandlas hon till en "markatta"
detta e en ny dräktighetsnyck för denna donnan, jag hoppas att det går över när hormonerna har lagt sig igen *ler*
Hon e på 64 idag men jag tror jag kan vänta ett par dagar till hon gick till 67-68 förra gången å hon har precis som förra gången bestämt sig att förlossningen ska ske i min säng…
…å iom att Lizzen e den som bestämmer här i huset så får hon sin vilja igenom *S*

Kramar!
Tina
Oj vilken fin bebis hög och en väldigt fin mamma.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till dessa sötnosarna & mamma ser så nöjd ut
Grattis till kullen ! Jag blev lite raggiskär sist jag var hemma hos dig men jag har sagt att jag ska hålla mig till Kat 3 och ev 1. Iofs så är man väl inte sämre än att man kan ändra sig…..
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Grattis till kattungarna!!

Grattis englagirl till dom små sötnosarna. Frugan hälsar så gott!! 
Grattis till småttingarna!
.gif)
/Lotta

Tack till
Marita, jaa visst är hon fin Blicka :-)
Carina,mamman är nöjd kan jag lova
Anna-Karin, jaa det är nåt speciellt med raggisar, fråga Annki*asg*
Ida
Lars, Hälsa tillbaka till Fru Jennie och kram till pojkarna
Simzonites,(kommer aldrig ihåg ditt namn,sorry :-(
Ha en UNDERBAR dag allesammans, själv ska jag bada kattungar och försöka mig på att fota igen,jag har ju fortfarande inte kommit på hur nya kameran fungerar :-(
jag slår på den på On….sen händer inget mer (undrar om jag ska ta fram manualen*fniss*
KraMissar
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~