Måndag
Ännu en mulen,blåsig och trist morgon. Var har sommaren blivit av? Än så länge är det uppehåll men det ser mörkt ut.
Ikväll kommer en kille med sin lastbil och gräver upp vår framsida, för vi ska lägga plattor. Just nu är där lervälling efter allt regnet, hoppas han kan gräva ändå.
Skickar med ett korrt på vår blivande kattmamma Fina Stinas Gosiga Goozan hon beräknas v.32
Trevlig måndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon.
Ojojoj hon är värre än Ophelia.Vilken goooosemage.Ska bli roligt att se vem av dom som kommer igång först.
Så härligt med plattor.Vi har pratat om det men det brukar vi göra lääääänge innan något händer
Ha en bra dag//Sylvia

När jag ser såna magar tvivlar jag på att Smulan har några bebisar i sin……Här skiner solen men det blåser ganska mycket idag.
här har det regnat sen i g¨r eftermiddag och blåser något fruktansvärt
men det åskar inte här längre iallafall ..
ja nu är östersjö slut och jag med efter alla festligheter och alla go mat man måsta prova överalt hehe
en regnig hälsning från karlshamn

Godmorgon. Här i Värmland öser regnet ner just nu. Börjar min semester idag så jag hoppas på bättre väder.
Härligt go rund mage
hon har. // Lillevi

Morrn….kan bara hålla med #4 om vädret, eller ja, det kommer regnskurar. Så nu håller vi på med storstädning i huset. Trist men nödvändigt ont.
Ha en bra dag. /Lars
idag ska Noah in och allergitestas , och undersöka sin dåliga hud.veterinären tror mer på värmeutslag, då han ofta somnar ute på balkongen i solen
det har det blivt mindre av nu, matte låter honom inte ligga därute längre sträckor och pälsen har faktiskt blivit bättre! håll tummarna nu:)
God middag! Här skiner solen och det är jättevarmt, perfekt torkväder för tvätten. Enl väderprognosen så är det sämre väder på G så jag hoppas på att få undan all tvätt idag. Jag har fått nya hem till bägge unghanarna jag har här hemma, de flyttar på lördag (sorgligt men skönt ändå). Äntligen ska de kunna bli lite lugnare här hemma. Dottern (Eudora här på forumet) hennes katt och hund flyttar om några veckor så då är vi 2 personer, 3 katter och 3 hundar här hemma. Lugnt och skönt kommer det att bli - så länge det nu varar!
Nytillskotten blir 12 veckor idag och är busig som sjutton, det är inte lätt att vara katt här hemma nu ska ni veta. En liten Chihuahuatjej på 16 cm och 1088 gram sätter man sig inte på även om man är katt och väger 4 kilo :-)
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
#7 herre gud så söt hehehe

God Middag! Vi har varit ute och handlat in nytt vardagsbord och bokhylla idag. Så fick vi reda på vi ska flytta 1/9 till vårt efterlängtade radhus i stan
Så nu är det bara kasta allt man inte behöver, sen ska vi förbereda vad som ska flyttas med och kan behövas på nya stället, åh det är så mysigt! Jag kommer nu bo mitt över min väninna, jimmy kommer ha alla sin aväner runt sig och skolan 200 meter bort.

Nu har det solat upp och lastbilen har anlänt. De för ett himla väsen, men det skulle gå fort sa han.
Tack alla ni som kommenterat Goozans mage, hon är en väldigt kort och cobby perserhona och nu ser hon ut som en kubik. Idag har vi börjat känna sparkar och det är underbart.
#6 Hoppas det går bra för Noah på allergitesten
#7 Vilken liten sötnos till vovve.
Karin

Grävningen är färdig och nu ska vi bara hämta plattorna imorgon , så skönt att få detta gjort.
Fortsatt trevlig kväll // Karin
Karin
Tack för idag alla!
Det känns ju lite som att få nya kompisar här.
Idag har jag fått hjälp med att få ut min hemsida på nätet. Den är dock fortfarande inte färdig, måste jobba mer med den.
Vi har vänt lite på dygnet här hemma eftersom min man har semester.
Godnatt från
Bettan
#7 vilken liten prinsessa, helt bedårande 
#9 Grattis till det nya huset.
#0 blir nog några stycken bebbar där 
/Lotta

#13 Jo du Lotta, Goozan har växt en del under dessa veckorna, men det är inte säkert det blir många små för det. Får vi önska så mellan 2 och 4 är rätt lagom, men vi får se hur många hon har. Hon är beräknad den 7aug. // Karin
Karin