Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 396 ggr
krasivis
0

Min lilla avelshane är här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rosenboms Galiano, bruntabby exot är här nu. Jätteliten, bara 12 v, jätterar och söt. Här blev det lite fräs ifrån några men också nyfiket intresse och farbroderlig omsorg från Gizmo.

Hälsningar Elisabet

Bart
0

Åh så söt!!

SussiF
0

Grattis till Lino

Vi hörs

AnnaKarin
0

Grattis, han är helt underbar!! Nu kom jag dessutom på vem du är ;-) Vår gemensamma väninna i Örsundsbro talade om att du hämtade hane häromdagen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Marita-L
0

Grattis vad kul..Glad Han ser riktigt stilig ut.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Grattis till en riktig snygging

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
0

Tack alla!

Ja, jag tycker ju att han är jättesöt! Han har farit runt här idag och utforskat allt. Till sist så jamade han i ett sträck, åt och somnade sedan i rena utmattningen mitt på köksbordet.

Det känns underbart att ha honom här! Jag njuter av varje sekund med alla mina djur.

Fler bilder av LIno följer senare.

//Elisabet

MonicaLagerquist
0

Måste ju in och kika på Lino. Ser verkligen fram emot att få se honom live framöver.

Stolt ägare till tre La permer

Raktajinos
0

Oh vad kul! :) Han är helsyskon till min Gucci

dexter
0

Ohh vilken søtnos!!!

krasivis
0

Vad många "kändisar" det fanns här. Jag är alldeles förvånad och blir glad över att jag kännner några här.

//Bettan

Harlibries
0

En sån sötnos!!!

Mvh!

Tina

Ellinor Johansson
0

Vilken fin kille du har köpt. 

Grattis och Lycka till med honom!

krasivis
0

Än en gång TACK alla som grattat till lilla Lino!

Just nu ligger han i en hundsäng och sover för fullt efter att ha farit fram och busat hela förmiddagen. Han är en riktig liten ljuvlig "klimp".

//Bettan

Trini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men åh! Det är ju den kissen som jag ville köpa från Rosenbom, men han var såld!!

Nu kommer jag köpa en avelshane från Whistlestop´s uppfödning med samma farfar som din Galianos far !!

Fick nämligen rekommendation av killarna på Rosenbom.

Jag kommer få hem min bruntigré kille "Whistlestops Lucky Luciano" Exot, första helgen i augusti :)

Lycka till med aveln, har du haft kullar förut?

För mig kommer det bli första gången, mest på test och så får jag se om det fungerar, annars kastrerar jag honom.

//Trini

krasivis
0

Ja, de berättade för mig att någon var mycket intresserad av att köpa Galiano men då var det redan bestämt att jag skulle ha honom och handpenningen var erlagd.

Lycka till själv!

Nej, jag parade min exothona i höstas. Hon fick för tidigt ingen överlevde. Sedan fick hon livmoderinflammation och kastrerades.

//Bettan

Trini
0

Åh, så synd, hoppas verkligen att det kommer gå bra framöver för dig. Det är verkligen en fin hane du har köpt !

Jag la  in en bild i mitt inlägg på lille Lucky, han är bara 9 veckor på bilden.

Är dina honor syskon?

Jag har två persertöser som är 10 månader, en svart och en chinchilla. Jag kommer framöver försöka hitta en fin exothona till mitt framtida (förhoppningsvis, om allt går bra) lilla katteri.

krasivis
0

Ja, tjejerna är syskon. Nu är de åtta månader.

Din lilla hane är ju också jättesöt!

ophelia
0

Vilken fin kille.Lycka till med honom.

krasivis
0

Ännu en gång: -Tack alla som grattat!

Jag är mycket nöjd med Lino. Men, vet ni, ännu har ingen lekt med honom. De fräser inte längre men iakttar honom på avstånd.

//Bettan