Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 402 ggr
Liljekatten
0

Navelsträng på posten!

Härom dagen damp det ner ett brev i min låda från uppfödaren till en katt jag köpt nyligen. I brevet låg en liten plastficka med en förtorkad liten stump till navelsträng samt ett brev där uppfödaren bad om ursäkt för att hon glömt lämna den när jag hämtade katten. Jag blev lite full i skratt för detta har jag aldrig varit med om att man sparar och skickar med kattungeköpare.

Är det någon här som brukar göra det?

none

miapia
0

oj jag hade blivit chockad öppna det brevet hahah

Annkis54
0

oj..nä det har jag aldrig hört talas om hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

#1 Chockad blev jag väl inte, men jag fick rejält ont i magen. Skrattkramper….Skrattande….

Och för att inte tala om vad min granne som jag mötte vid brevlådan tänkte och tyckte. Hon fick i alla fall bevis för att det finns konstigare människor än vi inom kattvärlden……

manbukten
0

hmmmmm mycket udda

Mona

Kittentotts
0

SkrattandeDen va ganska kul ändå! Men jag har aldrig hört detta innan jag heller. nu blir jag nyfiken vad för uppfödare det är, jag får en känsla det är en kärleksfull iallafall, Här har vi sparat lilla hundens tänder, lite av samma tanke, men jag tycker den va fin ändå med navelsträngen!

Liljekatten
0

#5 Jo, nog är hon kärleksfull mot sina djur alltid. Lite udda grej, men jag förstår ju att tanken bakom är välment.

Annkis54
0

många av oss väl kanske sparat navelsträngen efter våra tvåbenta ungar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

#7 Näää, gör någon det???Förvånad