Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 403 ggr
Naquita
0

mysigt i solen(Brummabilder)

solen är härlig nu när sommaren äntligen är här:)

Naquita
0

Ha, vill du ngt eller?

Naquita
0

Nahe, då solar jag vidareFlört

Naquita
0

Grabbarna solade oxå sig en stundSkrattande

Cajza
0

Så vacker hon är "lilla" Brumma, ja hon har växt och blivit en "stor" tjej. Lycka till med henne, hoppas vi ses på FMK utställning, skulle vara kul att se henne "på riktigt" // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Naquita
0

ja,hon är inte så liten längre minsann..lr ja, liten jämfört med mian andra bjässar speciellt Wilma som är en tungviktare för att vara honaGenerad

hoppas de tillåter lite "tonårshull" på utställningen:D jag börjar förresten få kalla fötter, hjääälp mig.peppa mig! är mina katter fina nog? tänk om jag gör bort mig? tänk om domarna tycker Brumma och Wilma är de fulaste de sett.. men jag gör det här för att testa på, inte för att vinna. det ska bli kul, oavsett hur det går för mina små..*intala mig själv*

Annkis54
0

#5…angående hullet så kommer domarna nog bara att säga….bra kök..det är inget negativt
Självklart ska du ställa ut dem..
när du har varit på din första så får du ju reda på vad de har som är bra o mindre bra. Det som är mindre bra med Brumma vet du ju redan..att hon är låggradigt vit menar jag. Så det blir du ju inte förvånad över att de kommer att skriva..likaväl som de kommer att skriva att hon har kanonögon
O oavsett hur fina katter man har med sig…så ska du tänka på att de katterna som de möter o tävlar mot..är ju de snyggaste som andra uppfödare o ägare har. Så de tävlar ju inte mot vilka katter som helst….om du förstår vad jag menar
Lycka till med utställningen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Naquita
0

ja, jag hoppas det kommer går bra. om inte annat är det en rolig erfarenhet för min del=)

Marita-L
0

Så härliga bilder. Dom är så fina

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

catchic
0

Ååååh…. va sööööt….. den vill man ju bara gosa med=)

Lovebuffen
0

Hon är jättesöt, som en liten dockkatt!!! Älskar hennes stooora vackra ögon!! Och färgerna….mmm så sött!!

STORT LYCKA TILL på utställningen!!

Naquita
0

#10 tack det behövs!

ja,hennes ögon är underbara^^ ska blöi ukl att ställa ut, men nervös e jag och kommer nog vara fler dar efteråt med..*s*

ingor55
0

Henne skulle jag inte haft något emot att ha här hemma hos mina katter ;-)