GodMorgon Lördag!!
WoHo, jag var först..aldrig varit först
Har redan pysslat med katterna, varit ute med hunden, och druckit kaffe. ska snart iväg till skåne, och hälsa på min döva kusin. Vi har inte setts på 4 år. ska bli trevligt hon bor på landet med hästar, hund och katter. kameran är givetvis med, så bilder får ni säkert se när jag kommer hem:D
/Emma

Go´morron!
Här är jag me uppe me tuppen….
…kunde inte sova inatt för Lizzzen som nu e på 63 dygnet har inatt jagat mygg över mitt huvud
! 2 ggr va ja upp å letade efter denna ihärdiga lilla blodsugare
…men icke! Lizzzen hade dock koll på den, för så fort jag la´ ner huve på kudden så va hon på jakt igen
! Fö så e hon ennnnoooormt tjock å väger inte lite heller *ler* vämående d är hon iaf & ovanligt graciös för sitt långt gångna tillstånd! Ja,ja d hela slutade me att mamsen i familjen gav upp
runt en halv 5 sådär gick ner satt på kaffe, tog en prommis me hunden…som va dödstrött, å trodde nog -"att nu har d nog slage runt på mamsen här". D såg iaf ut som hon tänkte så
*flin* Nu har vi läst morgontidningen, äte frukost & det verkar som det blir en underbart solig
lördag!!!!
Ha d så bra ni alla idag!
Tina

Godmorgon! Ja idag blev jag chockad av att sova så här länge!Och gubben verkade ha lyssnat på mitt klagomål om att jag får aldrig kaffe på morgonen av dig. När jag vaknade låg bara jag o lilla vovven kvar i sängen, hon går inte upp innan jag rest mig, en trogen hund.Finns vissa saker som inte händer innan jag reser mig ur sängen, detta är lustigt men djuren vet det. Matte öppnar ytterdörren så vi springer ut alla på gräset tex, matte tömmer sen alla lådor, sen får vi mat mm rutiner som husse inte vet. Om han går upp går de inte o stirrar för han inte gör dessa saker direkt innan frukost, men när jag reser mig stirrar de tills allt är klart
Vi ska idag åka titta på en ny tv, vi är så trötta på vår tunga, vill ha en platt tv nu

God morgon allesammans,
Här skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Sov oxå ovnligt länge idag, klockan hann bli 08.30 innan jag klev upp och det är SENT för mig, men skönt var det, satt uppe till kl 02.00 för att försöka att få min nya hemsida klar någongång
så snart så är den färdig, ska bara lägga in lite bilder på kattungar och sen ska det ju iofs fotas nya bilder på dom flesta katterna men det tar jag vartefter.
Min dotter ringde precis och sa att Blicka min ragdollhona som bor där är på g. Hon är på dag 62 idag och jag ska dit för att se om det blir raggisungar idag eller om hon väntar nån dag till. Mitt barnbarn Engla fyllde år i onsdags så jag ska stanna på kalas oxå så då gör jag "två flugor på smällen" :-)
Ha det bäst och hoppas ni får sol på er allesammans
Kram // Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God eftermiddag
här är det som vanligt regn eller i alla fall mulet
verkar som om man skulle bor i Norrland..eller i alla fall uppåt landet, i år
Här är stan full pga Kanalfestivalen.
men jag stannar hemma o tar det lugnt…gott

Sol hela dagen i Karlstad/Forshaga. Gött…
En kall ska jag ta nu när ungarna har nannat kudden. Imorgon bär det av till Filipstad på bilutställning.
Skål