Vi har fått tillökning
Nu har min underbara hona fått bebisar IGEN. Igår födde hon 5 helt underbara kattungar, 3 flickor o 2 pojkar. Alla ser pigga ut än o har gått upp ca 20 g allihop på ett dygn, så nu håller jag alla tummar att det går bra. 5 bebisar är ju en rätt stor kull. Denna parning har min 6-åring fixat:). Jag var ner i tvättstugan o kom upp, o efter en stund så hör jag en katt småskrika. Jag tänkte, vad nu då, då ser jag Sassy inne hos ena hanen. jag blev helt kall var ju inte alls meningen att hon skulle ha nå bebisar nu. Men min 6-åriga dotter kom med ett stort leende på läpparna, jag släppte in Sassy till Ckippy mamma, för hon rullade så där som dom gör när dom vill ha bebisar. Ja vad säger man, resultat blev ju 5 bebisar iaf, o min dotter är så nöjd. men nu har vi haft ett rejält prat min dotter o jag, att mamma sköter detta framöver när katterna rullar,,,hi hi hi.
//Tessan

så söööta. GRATTIS!
synd att kossan inte är en flicka

He he he, nej kossan är en kille 
SÅDÄR ska min kossa se ut..kom ihåg de nu allihopa och håll utkik åt en kossehona åt naquita
haha;)
Åh vilken härlig färgklick..så mysiga.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ett stort Grattis till tillökningen, en riktig färgklick. Grattis igen och lycka till // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
tessa tessan jag tar alla haha nej skoja bara jag har deras storebror o han är underbar
men helt underbara paddor mumms
nä men!!! vad kul Tessan
ibland så är det inte vi som bestämmer som du ser..
#5..ja..jag tänkte att nu har Naquita sin kossa hehe

Grattis till en underbar kull. // Lillevi
Grattis!!
Jättesöta :)

Grattis Tessan, det är så mysigt se alla dessa färger ihop

Ja det är en underbar blandning på kattungarna,,,,lyser upp med paddorna på korten. Sassy är en underbar mamma oxå, så jag hoppas allt går bra nu o att hon får behålla alla små.

Grattis till en härlig kull.

JÄTTEGRATTIS till fina bäbisar - det gjorde din dotter bra!!! 
Skrattade gott åt din dotters företagsamhet, känner igen det där från när min dotter var liten…….en gång bjöd hon in hela grannkvarteret på fest hos oss - UTAN att tala om det för mig och min exman, så på eftermiddagen så började det strömma in folk till oss som "skulle hälsa på" trodde vi, och vi fattade först ingenting, men när vi hade hela trädgården full av grannar började vi ju ana ugglor i mossen och då frågade vi och då visade det sig att hon hade delat ut jättefina inbjudningskort som hon målat själv, ALLA var välkomna på fest hos oss och det bjuds god mat, välkomna, välkomna stod där…….först stod vi och såg ut så här:
…..sedan skrattade vi alla gott åt det hela!!!! Och fest blev det!
Härligt med företagsamma barn!!

Grattis till kullen Tessan.
En härlig blandning karameller!
Fortsatt lycka till med dom allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Vilken fin kull du fått. 
Jag var inne på din hemsida och tittade, så många fina kissar du har!
# hehe ja tyvärr så var ju kossan en tjur denna gång;)

Tack snälla för alla gratulationer.
Alla mår bra o går upp bra i vikt, så nu hoppas jag bara att alla fortsätter göra det.
//Tessan

Åhh vad underbara, om jag skall köpa en perser så skall det vara en harlekin padda….*mums* säger jag=))) Och *vill ha tarmen knorrar något så förfärligt*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z