Rund och gosig mage

ojoj det är 4 st där tro jag hehe

Uhuhu vill bara ha två
Nej skojar bara.Alla är välkomna.
åh, gosmage=) jag vill oxå ha plattnosbäbisar..nåja, snart så..Wilma e hela 11 månader n`^^ska ställas ut i september först sedan är det fritt fram hihi

Hej Sylvia
Vilken go och rund mage Ophelia har fått. Det är svårt att "se" hur många som gömmer sig där inne, men mellan 2 och 4 är ganska lagom, då hinner man med att njuta av dem alla.
Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kan nog bli några stycken med den magen redan!Min Smulan är ju 5 veckor oxå(om hon nu är)och så mycket mage har inte hon.Hon är iof sig en liten katt väger normalt precis 3kg,men idag hade hon sedan förra torsdagen ökat 125gr.Förra kullen hon fick var det 3 ungar,så jag räknar inte med fler den här gången heller.Hon hade inte mycket mage den gången heller så det ska bli intressant det här.
ja..-jag tycker oxå att magen ser stor ut redan
hur långt är hon gången??

På fotot är hon i vecka fem.Nu är hon i vecka sju den ömtåligaste veckan i graviditeten.Hon blir behandlad med all varsamhet och försiktighet som tänkas kan.Vi låter henne vara ifred helt enkelt inget joxande vid ögonen.Får inte vara i Tv rummet när det målas med tanke på doften.Inget nytt i matväg inget som kan oroa henne helt enkelt.Vågar inte ens sätta henne i väskan och väga henne det får vänta tills nästa vecka.
Så roligt att ni ska ha bebisar! Lycka till med allt 
Lycka till med allt!! Ser ut att vara många bäbisar i den magen! :)