Inga röda tuttar......
Smulan har inga röda tuttar så det blir nog inga bebbar här
men förhoppningsvis löper hon väl om snart då,och förhoppningsvis är Bartan intresserad då med.
hur lång tid har det gått??
är det hennes första??

Det är hennes andra ,och det är 23dagar sedan parningen.Förra gången hade hon röda tuttar runt dag 20.

Första gången brukar tuttarna bli rödare fort. Vänta lite och se! jag hade en hona som inget visade förrän i v 5.
ja..då kanske du "känner henne"
men jag vet att det finns honor som inte har visat nåt förrän kanske både 4 o 5 veckor..
men syns det nåt annat …storleksändring…svarta "smutsfläckar" runt??
du ser …jag hoppas jag oxå hehe

NJa det jag såg idag efter att ha badat henne,och sen hon var torr,är att det syns som ett "skal" på 2 tuttar.Jag hoppas ni har rätt att det kan dröja lite till!

Vi håller tummarna för dig!

Tack!
det där "skalet" skulle jag se som ett positivt tecken..
nu HOPPAS vi
Alla får ju inte rosa tuttar andra gången..så jag håller tummarna.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ja kanske,kanske då……..jag hoppas ju men vågar inte riktigt tro på det.Tack för tumhållningarna!

Håller tummarna håååååååååååååårt.Rosa tuttar ska det va.
håller tummarna att de e smått=)

Tack för tumhållningarna!

Nu tycker jag hon visar dräktighetssymtom,hon är först i matskålarna,sover mycket och känns rundare om magen och inget löp.Det är 4 veckor sedan parningen.Hoppas,hoppas!

Håller tummarna att det finns bebisar i magen // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack för at ni håller tummarna det hjälper noh!

Visst är det spännande! Här har vi Eliza som parats, vi väntar också på röda tuttar, men vi märkte redan första veckan hon sov sov o sov, äter äter o äter, sen är hon mkt mkt kelen,och detta med alla i familjen inkl hundarna.Idag klappade jag henne på magen, den känns spänd redan.Men man vet ju inte, detta kan ju vara hon tror sig vara dräktig. Vi håller tummarna nu detta tar sig! och även för vi dig Bart, vi kan sen sitta visa våra trollungar samtidigt om bägge dessa parningar tar sig. :))))

#18 Ja det hoppas vi på!Håller tummar och tassar här för det.
åh vad kul…hoppas hoppas

Idag har hon ökat 125gr sedan förra torsdagen och hon brukar aldrig gå upp eller ner från sina exakta 3kg annars.Förra veckan kräktes hon 3 morgnar efter varandra,så ja jag vet inte jag…….men jag tror och hoppas på små bebisar!

Då är det säkert smått på gång, håller tummarna // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack!jag hoppas ju det.

Såååå roligt om du har smått på G.Ska bli så kul att få följa alla små som kommer nu till sommaren och hösten.Hoppas att vi alla har turen att få friska fina bebbar.

Ja det får vi verkligen hoppas att vi alla får."Mina" är beräknade till vecka 33(om där är några)Ni märker hur osäker jag är va?