Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 426 ggr
miapia
0

östaersjö festivalen

följ med oss på våran festival i karlshamn  här stänger inte stan fören på lördag natt nu

hehe

http://www.karlshamn.se/Startsida/Webbkamera/Webbkamera_live/

ha en underbar  helg på er

Kittentotts
0

så du tycker vi alla ska sova hos dig medSkrattande

Naquita
0

hihi, jag kommer kanske en runda idag. måste bara hitta ngn som kan köra mig hem. mina pengar tryter o bussen/tåget e dyrtFörvånad om jag o min kamera kommer MiaPia , får vi schyss hem dåFlört

miapia
0

nej du emma lilla det blir nog en cider  eller 2 så bilen får stå

jag tar bussen eller sover jag hos syster hehe

Naquita
0

hehe jaja, försöka duger:P

ha de så kul, kanske vi stöter på varann!=)

miapia
0

japp alla skall vara i karlshamn i dag o fram till lördagnatt

fru kittentott är välkommen hit live med*s*

Kittentotts
0

Så snällt MiaPia men vi ska nu om ca 30 minuter iväg och göra kastrering av en el 2 katter, så man vill ju inte lämna dem längre stunder sen. Vi hade gärna tittat ner eftersom vi nu äntligen är barnfria. Men så ska vi ta en resa till Kosta innan vi hämtar jimmy troligen för hämta hem en av töserna som är på parning, du hör, här finns så mkt just nu, Men tack för din inbjudan!

miapia
0

alltid välkommen hit

jag skall ta nåfra cider från dig med på fredag då är jag barnledig hehe

Kittentotts
0

Låter mkt gott! Nu ska jag snart hämta hem mina 2 killar fr veterinären. Hoppas ni får en trevlig fredag! Vi har själva festival runt om oss i denna veckan, vi funderar på åka o titta på Åsa Festivalen

Annkis54
0

jag kommer inte in på webkameran
är det andra som har problem oxå
det står så här

Axis ActiveX Camera Control
The AXIS ActiveX Camera Control, which enables you to view live image streams in Microsoft Internet Explorer, could not be registered on your computer.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se