Torsdag
Här sitter jag som vanligt först uppe
Gubben sover som en….men jag kunde inte sova mer än till 6 för jag fick hans armbåge i skallen i ett. Pojken är borta hela veckan, men det verkar inte spela roll då man är inrutad på gå upp tidigt.Här ser iallafall ut bli någorlunda fint väder idag så får se vad man kan göra ensam utan barn idag då, vi är så vana att ha Jimmy med oss så vi blir helt ställda utan honom, så fort man kommer på något, Men! det är ju synd tänk va kul han tyckt detta skulle vara, det får vi göra när han kommer hem
Vi ska iallafall till veterinären för kastrering av en katt, undersökning av en annan hmm, men sen får vi nog ta oss i kragen med gå ut el nått.

Idag är en till dag på jobbet. Jobbar mellan 10-21 idag så när jag kommer hem så lär jag stupa i säng tror jag. Dags att göra sig i ordning!!!

Här är härligt väder idag,lagom varmt och solsken och blå himmel.Ska åka och handla på Maxi om en stund,och till djuraffären och köpa kattsand.
i dag har vi festival i karlshamn (östersjöfestival)
massor av festligheter massor av musik öltält karuseler osv osv osv
krämare osv osv
här kan ni följa med lite via weben
http://www.karlshamn.se/Startsida/Webbkamera/Webbkamera_live/
the ark va här i natt o spelade på torget
ha en trevlig vistelse i karlshamn

Är hemma en sväng då jag precis lämnat en elev vid vägverket för uppkörning. Håll tummarna att hon klarar sig oxå :-)
Här är det kanonväder med blå himmel och varma vindar precis som det ska vara då man bara har några timmar kvar till semester JIPPI!!!!!
Jag ska bada kattungar i helgen och läsa manualen till nya kameran så jag får igång den nångång.
Ha en UNDERBAR dag allihopa
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~