Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 1643 ggr
Killen
0

Lilla Bodil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade katt, Bodil är sjuk. Hon vinglar och ramlar när hon går samt huvudet går som en nickedocka :-( Nu är hon inlagd på sjukhus, men de kunde inte säga vad det är för fel. Blodprov är taget och hon får drop och ev skulle hon få kramplösande. Käns inte så bra.

kissmekate.blogg.se

mallabralla
0

så ledsamt att läsa 😕 håller alla tummar och tassar hon skall bli bra!

Sajtvärd på Perser iFokus

Coolgrim
0

Fin Bodil. Jobbigt det är när djuren är sjuka.

[silkesnosen]
0

Usch :( Låter läskigt. Hoppas på det bästa!

Annso_
0

Usch så hemskt :(

Inte för att skrämma dig nu men det blev så med mina föräldrarna katt (en huskatt) och hennes njurar hade lagt av helt och hon fick somna in :(

Killen
0

Blodprovs resultatet var bra iaf, men hon får ligga kvar över natten för att se hur det utvecklas.

kissmekate.blogg.se

zeus-minnie
0

Hemskt! hoppas det blir bra!!! Hur gammal är Bodil?

Killen
1

Hon blir 6 år i november , så hon är inte så gammal

kissmekate.blogg.se

heliotropes
0

😕 Åh! Det som är så jobbigt när de små liven blir dåliga,jag lider med er. Hoppas på bättring.

Eva // medarbetare på Perser

Killen
10

Goda nyheter! Hon kommer nog bli bra . Infektion i innerörat så nu har hon fått antibiotika :-)

kissmekate.blogg.se

heliotropes
1

🙂 Åh! Det var skönt att höra….

SaraGutis
1

Vilken lycka! (:

Coolgrim
1

HÄRLIGT!! GRATTIS:)

Killen
0

I måndags fick hon komma hem, efter 5 dagar på sjukhus. Det var skönt att få hem henne, även om hon inte är frisk än, men går på medicin. Och sen ska hon ev skickröntgas om hon fortfarande lutar med huvudet efter medicin kuren.

kissmekate.blogg.se

krasivis
1

Lilla kattgumman, jag blir så glad för din skull att hon tillfrisknat och fått komma hem!!!

heliotropes
1

Hoppas hon tillfrisknar helt snart och slipper något långdraget. Håller tummarna att hon ska bli bra av medicinen.

[silkesnosen]
1

Puh, så bra:)

jambo
0

Så skönt att det ordnade sig till det bättre , alltid lika  tråkigt när vår kära djur blir sjuka!

Annso_
0

Skönt att det ändå inte var något "värre"..Hur är det med missen nu ? :) På bättringsvägen hoppas jag :)

Killen
0

Hon har bättre balans , men lutar huvud fortf. Men antibiotika kuren är inte slut än

kissmekate.blogg.se