ONSDAG
Godmorgon listvänner!
Tänk att vakna och solen strålar, blå himmel, fåglarna kvittrar, lagom vind och äntligen är det dagen D. Idag kör vi till Klippan för att hämta hem vår prinsessa Topzy. ÄNTLIGEN!!!!
Ha en trevlig dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ha en trevlig resa till klippan.Lycka till nu med lilla topzy.//Kram Sylvia

Låter som en perfekt dag!Lycka till med lilla Topzy!
Hej
och lycka till med "hämtningen"
Här i Västmanland är det sol men halv storm !
/Sussi
Jag sitter här och väntar på ett par som ska komma och kolla på Foxen. Soligt men blåsigt här i Kalmar idag.
Johan är i Stockholm, fotboll där ikväll, Kalmar FF möter Hammarby.
/Lotta

Åh Lotta hoppas du får tur med paret, att det känns rätt för er alla nu! Han är ju så ljuvligt söt denna pojken.
Här i kungsbacka blåser det en hel del, solen kommer o går. Vi ska idag åka till tippen med bröter som:utemöbler som är skrot, hammock som sågats ner, ja det finns alltid massa skit. Man får passa på då pojken är borta så han slipper vara med på detta tråkiga.
#5 blir nog ingen försäljning, kändes inte så bra. Dels tyckte de att han är för dyr, det finns ju många som säljer perserkatter för 3000kr, fick jag höra. Tja sa jag hade hans bett varit korrekt hade han kostat 6000kr.
Sen hoppas jag att Foxen inte gjorde sig illa, då han lyckades hoppa från famnen på damen när hon stod upp.
/Lotta
sen ville inte Foxen vara hos dem och det är ju inget bra tecken….
/Lotta

Tänk va bra att katten visar tecken på detta inte är rätt hem också. Nä de skulle ingen katt ha, så de åkte till dig för pruta katten ,eller? knepiga mäninskor det finns, jag hade nog blivit rasande, sen tappa katten, ja han hoppade ju ner, men man får ju hålla i katten
Rätt hem väntar på honom, därför du inte sålt honom ännu, han är ju så supersöt!

va bra att han visa att han inte ville flytta till dom. Den rätta familjen kommer nog. // Lillevi
håller med de övriga…
de skulle inte ha din sötnos…rätt hem väntar runt hörnet