Insekternas liv i ett katteri
Jag sa just här till Gubben min, jag hoppas verkligen jag inte blir en insekt om jag nu får ett nytt liv efter detta. Jag ser 3-6 katter stå över en insekt, de hjälps åt att jaga, slåss om vem som ska ta den. Tänk att se 3-6 jättar som drägglar över att slita dig i stycken

Hua säger jag bara! Nä jag vill bli en fågel som kan flyga vad jag vill, jag ska aldrig sätta mig innaför en inhägnad tomt, och ska hålla mig högt upp i träden
och jag ska ha många många söta bebisar som flyttar och sköter sig själva sen.
Man har ju erfarenhet av katters jakt nu i detta livet, så man kanske lever bra som fågel

Bonaly o Tussie jagade en stor mal i går, jag tyckte så synd om den stackars malen.. Bonaly hade den i munnen men när hon släppte den så kunde den flyga ändå.. stackars lilla malen. Men Bonaly och Tussie hade roligt..

Ja man tycker ju synd om de små liven som drabbas av dessa stora varelser
Men så är detta naturens gång ju!
Fast om man föreställer sig vara den lilla varelsen, då! nä usch va hemskt!

Oj Oj vilken undebar bild! VA päls honverkar fått! Och så tycker jag mig se hon blivit kraftig tjejen. Gud va glad jag blir se en sådand bild! Pojken vår kan gråta när han minns de där svarta katten som han säger, jimmy har ju svårt minnas namnen

jättesöt! Hon ser också ut att vara i fällning, detta ser man på allt det gråa som hänger överallt. jag borstade av vår Olivia mängder igår, nu ska hon snart bada så mer försvinner. Pussa på Bonnisen fr oss