Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 469 ggr
Kittentotts
0

Insekternas liv i ett katteri

Jag sa just här till Gubben min, jag hoppas verkligen jag inte blir en insekt om jag nu får ett nytt liv efter detta. Jag ser 3-6 katter stå över en insekt, de hjälps åt att jaga, slåss om vem som ska ta den. Tänk att se 3-6 jättar som drägglar över att slita dig i styckenFot i munnnen

heliotropes
0

Det vore väl mysigtFot i munnnen……att få bli som jag brukar säja om insekterna… helst dom med långa ben………en miniköttbulle med spagetti..huummm

Eva // medarbetare på Perser

Kittentotts
0

Hua säger jag bara! Nä jag vill bli en fågel som kan flyga vad jag vill, jag ska aldrig sätta mig innaför en inhägnad tomt, och ska hålla mig högt upp i trädenGladoch jag ska ha många många söta bebisar som flyttar och sköter sig själva sen.

Man har ju erfarenhet av katters jakt nu i detta livet, så man kanske lever bra som fågel

Soffan79
0

Bonaly o Tussie jagade en stor mal i går, jag tyckte så synd om den stackars malen.. Bonaly hade  den i munnen men när hon släppte den så kunde den flyga ändå.. stackars lilla malen. Men Bonaly och Tussie hade roligt..Glad

Kittentotts
0

Ja man tycker ju synd om de små liven som drabbas av dessa stora varelserFot i munnnenMen så är detta naturens gång ju!OskyldigFast om man föreställer sig vara den lilla varelsen, då! nä usch va hemskt!

Soffan79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är så jag oxå tänker… att det är ju naturens gång.. och bonaly har verkligen jakt instinkt.. hon ligger och kryper i det höga gräset och ser ut som ett litet lejon..

Kittentotts
0

Oj Oj vilken undebar bild! VA päls honverkar fått! Och så tycker jag mig se hon blivit kraftig tjejen. Gud va glad jag blir se en sådand bild! Pojken vår kan gråta när han minns de där svarta katten som han säger, jimmy har ju svårt minnas namnen

Soffan79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja hon är rund o go lilla bonaly.. ska se om jag kan ta lite nya bilder på henne, det va ett tag sedan jag fick någon bra bild..

Kittentotts
0

jättesöt! Hon ser också ut att vara i fällning, detta ser man på allt det gråa som hänger överallt. jag borstade av vår Olivia mängder igår, nu ska hon snart bada så mer försvinner. Pussa på Bonnisen fr oss