Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 1856 ggr
heliotropes
4

silverperser till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det bara lille kubbiga och välpälsade S*Heliotropes Semlan till salu och tingbar. Hon kommer att vara leveransklar efter vecka 20.

Hon är en framåt,vågad och snäll tjej. 🙂

Hon är nu 8 veckor och bilderna är nytagna.😉 

Hon säljs till sällskap då hennes färg kommer att bli ett mellanting mellan Svart Shaded Silver och Svart Silver Tabby. Inregistrerad som Svart Shaded Silver i stamtavlan hos SVERAK.

Vill ni veta mera kan ni kika på min hemsida och där finns även min mailadress och telnr. S*Heliotropes (tyvärr går det långt mellan uppdateringarna ;-)) Det går även att kontakta mej här på PIF via PM.

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
3

heliotropes
4

heliotropes
3

heliotropes
3

[Nightcat]
1

Hon har ju så enormt vacker, den finaste i kullen (tycker jag). Konstigt att hon är kvar. Du har så enormt vackra katter ❤️ Hade hon varit leveransklar några veckor senare hade jag velat ha henne.

Nyfiken kommer du ha några kullar i sommar eller till hösten?

heliotropes
0

#5 Tack! 🙂 Hon kanske finns kvar då med. 😉

Jag har en högdräktig hona som ska få om en vecka,men man vet ju inte hur det kommer att gå bra och vad det blir.

[Nightcat]
1

Det vågar man nog inte hoppas på :) Hon är gudomlig. Tyvärr så kan jag ju tidigast skaffa katt i juni..

Vem av dina tjejer är det som ska få?

heliotropes
0

Det är Donna tillsammans med Wicco,det blir första gången med dom två. Och det är tänkt att bli hennes sista kull innan kastrering. Väntade färger blir i första hand Svart Shaded Golden och Svart Shaded Silver….kanske i blått också.😎 Det kan även bli spotted .

[Mustangcab]
1

En perser helt i min smak, tyvärr lång päls ❤️