Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 715 ggr
Eudora
0

Snacka om otur...

Jag är då otursförföljd.

Första gången min älskade katt löpte..var ägaren till hankatten bortrest. Nu när hon äntligen efter många om och med löper igen..Sk ägaren till hankatten bort igen! Så nu har vi bestämt att när hon är hemma igen åker jag ner med Strimma så får hon vara där tills hon läper igen så dom parar sig någon gång!

englagirl
0

Pussa på Strimma från "gammelmatte" och hälsa att det är bara att hålla sig i skinnet tills hon kommer ner till hanen. Hade ju varit kul att se om hon får lika snygga bebisar som syrran Molly fick.*blink,blink*

Jag håller tummarna för dig nu vännen så att du får små trubbnosar att borra in huvudet i när hösten kommer.

Kram och var rädd om dig

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

AnnaKarin
0

Jag är Eudoras mamma och kan tillägga att just nu så känns frimärkssamlande som ett bra alterativ till kattuppfödning.

Här ser läget ut som följer: Ett stycke Exotic löper äntligen men givetvis är hanen inte tillgänglig just nu. 2 stycken unghanar (Burmilla 7 mån, Devon 6 mån) är mycket intresserad av löphonan. 2 stycken hanhundar är också mycket intresserade (tjej som tjej tycker dom). Hundarna vaktar sin älskling noga och nåde den hankatt som närmar sig. Nu sitter hanarna instängda i ett rum, hundarna vankar omkring efter honkatten som ålar efter golven o skriker och mitt i alltihopa sitter en förvirrad tik och undrar vem hon ska vara med. På torsdag ska jag hämta valpen!! Tack o lov så flyttar Burmillahanen hem till sin andra matte efter Järvautställningen.
Friskt vågat - hälften vunnet!

Kan tillägga att de två hanarna egentligen inte alls ska bo här. Burmillahanens fodervärd hoppade av och Devonhanen är från min kull i vintras och han är fortf till salu. Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annkis54
0

#2..hehe..det låter som om du vet att du lever hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

vi har samma problem här hemma hanen bortrest honan löper, så surt.

Vi har dessutom 2 mkt fina hanar som går fritt och är fertila, men tro inte någon vill ha henneFot i munnnenJag säger till honan jag hade känt mig förolämpad.

Eudora
0

Tack Lena! kram på dig oxå