kattungar
Det är dags att visa upp min senaste kull på fyra tjejer som har hunnit blivit 6 veckor nu.
Förhoppningsvis får jag min hemsida uppdaterad i helgen med dessa troll…hm! måste få min son att lära mej hur 😕så jag kan själv😉
Här kommer
S*Heliotropes Semlan. Hon är en Svart Shaded Silver. Till salu.
Jisses vilka sötingar!
Vilka sötnosar :)
///Mickan
Jättefina, den på sista bilden är min favorit ❤️
Samma här :)
///Mickan
Jag är helt otroligt svag för den första :O Gud så vacker hon är ❤️
Underbara små prinsessor du fått! Det måste vara som ett himmelrike hemma hos dig! :)
sista är min favorit, grattis till den ovanliga färgen!
Sajtvärd på Perser iFokus
Grattis till en jättefin kull❤️ Jag gillar också sista spottade tjejen mest men alla är supersöta tycker jag!
Tack för era góa gillanden 😊
#9 Det är himmelriket så länge de inte "grisar" ner sig..men det gör dom ofta..bl.a. så sätter dom sig i matskålen med våtfoder…eller när nr.2 inte lämnar rumpen så det fastnar en liten "klutt" så de åker kana över golver..det är ju en viss taktik och snits i allt..men de lär sig sakta men säkert. 😃
Känner för en Semla❤️
Är alla tingade nu?
Okej :) Tja de lär nog inte bli svårt att få dem sålda. Min mamma tycker verkligen inte om Perserkatter men när jag visade den översta bilden smälte hon som smör 😃 Helt plötsligt är hon inte lika anti mot mina perserplaner 😉

#2 Herrejäklar vilka ögon😮
#1 var sötast, en sån fantastisk blandning av ullegullesött och totalt missnöjd😃