Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 586 ggr
Naquita
0

blev illa till mods...

http://www.blocket.se/vi/12652479.htm?ca=22_s

ser ni hur mkt mamman rinner i ögonen? hon kan ju knappt se stackarn, och henne har de avlat på, dessutom blandraser..suck:(

edit: underbett ser hon oxå ut att ha=/

Annkis54
0

ja..vad ska man säga
är ju vanligt…

kanske ska tillägga att jag inte är FÖR detta…så det inte blir nåt missförstånd

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Millan71
0

LedsenÄr inte heller för detta med att dom blandar perser med någon annan ras!Har däremot märkt att många vill köpa just perser/norskskogskatt….Synd att många av dessa får ju så mycket problem med just andningen och framförallt ögonen….

Kittentotts
0

Vet inte om man kan säga det är så vanligt med perser o andningsproblem. Rasen är stor, ett fåtal får problem.Man pratar då om de som får problem därför så tror man detta är ett stort problem. Jag har fått många kullar, 1 har haft problem, men han såldes inte heller, han stannade kvar i släkten och får vård o annat av oss, nu ska han vidga sin näsgångar, han leker, kurrar och kan andas bra, men han låter för mkt för jag ska stå ut höra detta. Däremot är jag emot att blanda katter så som i annonsen. Jag ser ju också att den katten inte torkats i ögonen det rinner, men det kan ju vara ett tillfälle också, blixten har fångat tårar, allt syns mer med blixt, jag vet inte vad jag ska säga om bilden.