Imorgon flyttar dom :(

Oj så nu va det dags! Jag har fått hem 2 nya flickor på 12 veckor och dina småttingar flyttar
Ja men vi får väl hoppas du får mer smått snart
Vi njuter i fulla last här hemma, jisses va gott det va med smått igen i huset. Sen dröjer det inte så länge innan en ny sötnos flyttar hem igen till oss. Men jag väntar på tecken av dräktighet nu för fullt också på min Eliza, så nyfiken vad för något som kan komma mellan dessa 2 jag parat.
Jag vet hur det känns..usch vilken jobbig tid..det blir så ensamt ett litet tag men sedan känns det bättre.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
visst går det snabbt
man hinner inte med
o ju äldre man blir…desto snabbare går tiden av nån anledning hehe
Lycka till på färden lilla sötnosen.Lena
Hälsningar LENA

Vilken tur att Mellis blir kvar hemma :)

Ja idag va det dags då Kusin med flyttning, det är en liten tomhet, en liten klump i magen som blir, men det går bra ska du se! Du har ju dessutom mellis kvar hemma detta hjälper till. Jag behöll 2st i min första kull, alltid svårt i början att lämna, ja sen också, men det blir lättare när man gjort detta ett par ggr. Du har ju iallafall lämnat en liten sötnos ifrån dig en gång innan, detta blir 2a gången för dig.Kram på dig Kusin! Vi kanske tittar upp en dag i veckan, vi är barnfria och ska åka ut på lite utflykter.