Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 532 ggr
Kittentotts
0

Får vi visa vår nya tjejer!

Nu är de hemma våra nya tjejer från Fina Stina´s , som vanligt är Yvonnes katter underbara i sättet och världens tryggaste redan i vårt hem. Här kommer först Mini Maräng" Kallas nu "Marängen"

P1010487.jpg

Kittentotts
0

P1010476.jpg

Kittentotts
0

P1010468.jpg

Kittentotts
0

Här kommer Pipiga Pia" Kallas nu"Pia"

P1010505.jpg

Kittentotts
0

P1010508.jpg

Kittentotts
0

P1010509.jpg

Tessan73
0

ohhh så ljuvligt söta tjejer. Jättegrattis till dom, o all lycka.

Kram Tessan

Bettyback
0

Vad roligt att du fått hem dina tjejer. Jättefina båda två. Lilla Marängen blev jag ju förälskad i hos Yvonne och hon är nnu finare nu. Lycka till med dem.

Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics

Annkis54
0

så fina de är Carina
särskilt Marängen har det typiska "Fina Stinas-utseendet" som jag minns från min Fina Stinas Lata Lena
grattis till dem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Tack för era fina ord! Ja Marängen är ju en fin vitfläcks tjej, hon är också en tuff och go tjej. Pia är mkt fin i kropp o allt, hon är den lilla flickan av dem i sättetGladHon har ju för lite vitt men är så otroligt vacker i kropp o annat, Båda har en enormt vacker ögonfärg.De är fina på olika sätt dessa tjejer, vi är såå glada!

heliotropes
0

vilka söta dockorSkrattanderiktiga pussfior…….

Eva // medarbetare på Perser

diana_
0

Pia är jätte vacker!!!Skrattande

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

CoolHa Ha jag har sett dom live dom är jättesöta och goa till sättet båda.Tack snälla Carina för det jättesöta halsbandet och den fina regnkappan som jag fick av er till Majken.Vi blev så glada,det var ju himla kul att Kajsa o Majken kom så bra överens:LenaGlad

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Tack för en underbar dag Lena själv! Dina crepes va ljuvliga, och inte tala om de goa hallongrottorna, du kan verkligen detta med laga mat o baka. Jag har gjort en bild på dagen o kosta. Överst sitter Min gubbe Johnny med Lena och pratar, de ser ut att trivas ihop. Bredvid har vi Yvonne Fina Stina´s hon som har de ljuvligaste katter man kan hitta. Barnen är yvonnes barnbarn och min pojke jimmy som är längst, de träffas 1 gång per år och detta är höjdpunkten om året för jimmy. Ja sen ser ni Lena med voffsingarna. Hoppas vi täffas snart igen alla, för jag saknar det redan.

Kittentotts
0

Måste få visa min present med jag gav Yvonne i år, fantasin måste ju man ta till ibland, jag målade ett toalettlockSkrattande

simzonites
0

Vet ju redan att det är jättesöta tjejer du fått hem Carina men det skadar ju inte att titta på dem igen för de är sååååå sööööööta Skrattande
Nackdelen med att flyttat från Kosta till Kalmar är att jag inte har lika nära till Yvonne, förut hade vi daglig kontakt nu blir det inte lika ofta tyvärr, och jag saknar det enormt Gråter

/Lotta

Kittentotts
0

Jag förstår det är svårt med att flytta från Yvonne o den kontakten ni haft. Jag önskade jag bodde närmare än en resa på 4 timmar. Visst är de söta Lotta de små, vi är så stolta!

Cajza
0

Vilka sötnosar båda två och visst har Yvonne "gosiga" kisar. De är uppväxta med mycket kärlek, "gos" och naturligtvis mat. Vi har ju deras halvsyster Goozan och hon är en underbar och kelen kise. Lycka till med Pia och Marängen och ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Harlibries
0

Carina vilka ljuvligt underbara små töser…
…d e helt fantastiskt söta! & vilka fina kort på alla, barn, vuxna & 4-fotade vännerGlad ni ser ut & haft en trevlig dagSkrattande

Kramar!

Tina

Cajza
0

#13 Så trevligt att du tog foto på hela gänget, det var så länge sedan vi träffade Yvonne (pratar i telefon) och vi har inte träffat barnbarnen eller Lena, ja inte din man heller Carina. Ni ser ut att ha en trevlig e.m.

#14 Vilken fin present du gav Yvonne, så fint du målat, ett sådant toalock skulle jag bli glad att få (du kanske köper en katt av mig någon gång?) // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

#19 Ha Ha jag målar inte åt alla, men vem vet! det är roligt ge bort presenter man gjort själv, men det ligger många timmar/dagar i att måla.Vi hade jättemysigt! Tr ingen kom på iden att ta ett foto på migSkrattandeJag tycker yvonne ser så glad ut på fotot, barnen hade så roligt att vi fick stannat längre än vanligt, jimmy tjatar redan om när vi ska åka nästa gång och när. Han har så mysigt med våra nya små flickor nu, njuter!