Harlibrie´s Bebbar 3veckor

Mumsimumsen är en sötnos men McLaren är bara ett strå vassare. Om hans namn varit MUMSMUMS så hade det visat vad han är.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Ja du dom var mig så goa som socker..mumma.
ena riktiga go bitar.
Kanon kull måste jag säga.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka fina grabbar
// Lillevi

jätte söta e de

Jag är ju så svag för vantecknade!Jättefina är de.

Vilka godbitar, de är bara jättesöta. Även fotografen har gjort ett bra jobb // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Caparo, Enzo Ferrari, Elio de Angelis,Mika Salo,
De är så söta båda dessa pojkar så kan tala om att inte ens min bästa vän som varit uppfödare lång tid kan säga vem av dem hon tycker är finast
Här hemma har vi tittat på dem ofta allihop, och vi tycker de är underbart goa och söta båda 2.

Båda pojkarna är riktigt framåt, pigga & vakna…
…man brukar ju i regel få någon liten favorit i kullarna, men dessa två e lika goa krabater båda två!
#13 Tack! Det gick faktiskt riktigt bra & fota dem denna gången, hade bra med dagljus & det gör korten bättre! Sen va båda grabbarna på bra fotohumör me…& det gör ju sitt till d me
#14 Just nu så lutar det åt Caparo, har fastnat lite för d, men Enzo e åxå mysigt! Jag ska ge det ett par dagar till & "smaka" lite på namnen
Kramar!
Tina
Nu får ni sluta skicka kort på sådana godingar, man får ju hjärtstillestånd. Jättesöta.
Bodil

Håller absolut med föregående talare. Dom är bedårande !!!!!
GRATTIS !!!!!
Gittan

Vem är sötast då? hmm? inte ens detta går säga
Så Tina får göra ett paketpris på dem
Otroligt gulliga båda. Lite namn på skoj Otto Lance Clay Niki Lauda alla racerförare.Lena

Hälsningar LENA

Jätte fina båda två!!!

#18 Visst kan vi ordna det
#19 NikiLauda gillar ja stenhårt fast jag kan ju bara ha max 9 bokstäver i namnet så då får jag stava ihop det….
….Harlibrie´s Formula NikiLauda
& brorsan heter ju
Harlibrie´s Formula McLaren så det skulle ju bli rätt bra
Va tycker ni?

#22 iom att du, Dockan, namngav denna lille NikiLauda & har sådan koll på F1 så utnämns du härmed till officiell GUDMOR till Harlibrie´s Formula (F1-kullen) McLaren & NikiLauda
va sägs om det…
Massvis av kramar!
Harlibrie´s Tina

HaHa nu blir Lena glad! Hörru Tina? vad tror du om att jag blir mamma då till NikiLauda?
Nämen va roligt,va stolt jag blir mycket kul att följa den lilla kissen och särskilt om Carina ska ha den oj oj,ja säger då det,vilket hedersuppdrag.Det får väl bli en vacker dopgåva.Nospussar till den lille.Lena

Hälsningar LENA

#24 Vi jublar här hemma "allehopa"….
…klart han får flytta till Er!
Kramar!
Tina

Jättefina killar..Så underbara bilder på dom..

Vilka underbara killar.Det är svårt att bara få titta.Det där som kallas habegär vaknar titt som tätt.

Underbara sockergubbar du har grattis
Mona

Helt underbara killar, vill ha tarmen knorrar=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#26 Tack Tina! Ska bli så roligt få hem vår lille kille från er framöver
Vi kom precis hem fr Kosta och Yvonne(FinaStina´s med våra nya tjejer precis. Man blir ganska så trött av åka åka mil efter mil :) Nu är de inne i kattrummet inatt, Jimmy tog med kudden o täcket o la sig i gästsängen med dem, han är så glad i dem, vilka tjejer vi har fått hem
Ska se om jag orkar och om de vill fotas morgon, detta blir fina flickvänner till NikiLauda.

Ohh Grattis Carina till din nya hane,,,,han är helt underbart go
. Brukar vara ut till Tina o pussa på dom små,,,,, dessa 2 killar är helt ljuvliga. Grattis till dom nya flickorna oxå,,,dom kommer få en jättefin pojkvän 
Kram från Persian Dream´s gänget

Tack Tessan! Ja om du visste va svårt det va välja, jag har pratat med flera av mina uppfödarevänner de tycker bägge är mkt fina, men vi valde NikiLauda då vi tror han skulle passa våra tjejer med sina sorgsna ögon
Åh vad fina de är Tina
här händer det saker ska jag säga…kan man inte var iväg på semester ens…

#34 Hoppas du haft en trevlig semester Annki! 

#34 Hej å välkommen hem Annki
Hoppas att semestern har vare trevlig & "relaxande"
…du får inte vara borta
så här länge, förstår väl att vi saknar dig
…
Ja, jag e så glad att Niki ska få flytta hem till Carina
kunde inte bli bättre detta!
#35 Carina hoppas att allt går bra me lilla Pia & Maräng, e så nyfiken på kort nu
Nu till veckan blir McLaren & NikiL 4 v då vankas det smakportioner ska vara framme med kameran å ta lite bilder.
Kramar till er alla!
Tina

#36 lilla Pia & Maräng har anpassat sig kanon hos oss redan, det kurras och gosas. Allt känns så bra som det ska då nya individer kommer hem och allt känns rätt. Vi är så glada! Jimmy ligger och gosar i ett med de små, detta är livet för pojken vår att få gosa med småttingar. Jimmy bedömde dem för mig igår morse, jag frågade hur han tyckte om dem, vem han tyckte om mest, hmm sa han, de är bra på sitt sätt båda 2, Maräng är bättre i typen tycker jag, men pia bättre i beteende
Undrade just vad har han hört dessa ord? Han har ju inte så stort ordförråd vår pojke med tanke på diagnosen han har
Men det ploppar ut mkt avancerade ord ibland som varken jag el johnny vet vad han tar in dem ifrån.