Lugnt?
Här är ganska lugnt på forumet, kan det bero på att det är semestertider?
Själv har jag inte varit mycket mer än snabbt kikat igenom inläggen. Europékattungarna har börjat flytta, vi har varit i Helsingör med Cha Cha Cha och Jive har flyttat till Uppsala. När vi leverade henne så passade vi på att ta en "minisemster" i Stockholm. Vi bodde på hotellet vid Globen. Rummet var häligt lyxigt, kan inte låta bli att visa några bilder.
Paso Doble har flyttat till ett jättemysigt ungt par här i Kalmar. Så nu återstår bara Quickstep, Samba och så lille Foxen så klart.
Här hemma väntas smått - Bonny ska ha kattungar i slutet på juli, hon har enormt stora tuttar redan och har haft det i ett par veckor. Det ska bli så spännande och se vad hon och Teddy får den här gången, jag hoppas på rött 
/Lotta

Vilket mysigt rum och vilket badrum, rena lyxen. Vad tiden gått fort de är redan leveransklara, jag minns när de föddes.
Håller tummarna för Bonny och Teddy och att du får som du önskar rött.
Vi väntar v. 32 mellan Goozan (f) och Mozart (d22), kan ju bli en del färger. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Detta ser härligt ut! Jag är inte inne här för just nu måste titta till de små nya tjejerna och vår Merlin som inte är så snäll emot dem
Men snart får flickorna gå in i sitt rum så vi kan ta det lite lugnt en stund, ett himla jagande.

så skönt med en minisemester och så lyxigt det såg ut. // Lillevi
#3 klart Merlin är intresserad av de små, det är ju nya flickor. Han tror ju att de är till honom. 
/Lotta
Jaa det är nog semester tid, jag va i motala en vecka o nu en vecka hos mamma o pappa i sörmland. auuw stackars flickor! man tkr lite synd om dem då dem är så små… Naaajs hotell Lotta! som sagt synd jag inte hann hem så vi kúnde ha sätts. Undrar, betalar köparna nåt extra för att få katterna levererade? låter så lyxigt!