Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 1885 ggr
catchic
2007-07-11 00:39
0

snorig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!

Jag har en exo som alltid är så tätt i näsan. Nu undrar ja om nån har nåt bra knep så att de släpper. Frågade vetrinären men de hade inge svar på de…. Hon är väldigt intryckt och de släpper liksom inte.

Många kramar

Bart
2007-07-11 01:30
0

Man kan försöka med koksaltsnäsdroppar,Rennäsans eller oxå näsdroppar för baby grön förpackning.

Kittentotts
2007-07-11 09:23
0

Kan ju vara så att hon är för tät, då kan det behövas vidgas(nosen) men kan även vara så hon behöver spola tårkanaler för det sitter skit i dem. Annars är rådet som ovan Bart skriver med droppar som kan lösa upp skit som sitter i näsgångar, hoppas du kan få tag i en veterinär som kan svara dig bättre än den du varit hos annars, tycker att det borde en veterinär kunna svara på genom en undersökning.

catchic
2007-07-12 00:41
0

så man kan få en vetrinär att spola rent då…. tack för tipsenSkrattande

Annkis54
2007-07-14 23:15
0

på kortet så ser hon inte så intryckt ut
ser jättefin ut
hur gammal är hon??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
2007-07-14 23:21
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju en av de mina som föddes i förra kullen, kan se honom på bild, han ska nu kollas för han har problem med samma sak.Veterinären säger nu att han har en halsinfektion, han är ju inte så liten längre, men jag tror ju han kan ha lite skit i näsan som spökar då han va mkt sne, och han är det fortfarande lite.