Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 2613 ggr
mallabralla
8

Go'kväll reportage om perser

ikväll sändes ett reportage om perser på Go'Kväll, för er som missade går det att ses på http://www.svtplay.se/gokvall

i 30 dagar, reportaget är 18 min in i programmet.

jag tycker dem gjorde ett trevligt reportage där rasen representerades väl.

vad tycker ni?

Sajtvärd på Perser iFokus

frukove
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja detta var ett bra reportage med perser/exotic i hemmiljö.

Speciellt när det är de man känner  som är med i rutan.Inte ofta!

Det var Divornas Macho Aboo Action aka LillOlles ,kullsyster Alicia som låg i soffan i studion och som Lennart Degerliden kammade.

Olle och hans syster blir 10 år i vår.Alicia är kastrat men Olle är fortfarande fertil.

//Heléne

SaraGutis
5

Det var jätte kul att se Sussie i Tv-rutan och presentera världens bästa kattras! :) Tyvärr är det alltid några som kommer med förutfattade meningar om persern, att de inte kan andas, att det är en problemras m.m. Inne på Susannes sida på FB dök det genast upp en massa sådant. DET är trist! Men vi som äger en eller flera vet ju hur underbara de är!

mallabralla
0

jag var nyss in på hennes FB sida men såg inga kommentarer? kanske hon tagit bort dem?

mallabralla
0

tråkigt hur som hälst att vissa inte kan använda ögonen utan hälldre går på rykten, tyckte det var rätt uppenbart i inslaget att dem är sunda katter precis som alla andra. men för dessa personer kommer det aldrig räcka.

SaraGutis
0

#3 Det är på hennes officiella sida Kattbeteenderådgivare Susanne Hellman Holmström, under inlägget "Igår visade vi upp den kortaste och mest pälsklädda kattrasen i Go'Kväll, Perserkatten… Sen under kommentarer finns det vissa som har trista kommentarer att komma med…

skimmer
0

http://www.svtplay.se/video/1025422/12-2-18-15

direkt länk,  vid 1834 kommer perser.

[sakring2]
0

Och imorgon är Susanne tillbka i TV-rutan dock inte med någon perser.

mallabralla
0

äntligen! vet du vilken ras?

har undrat just när hon ska komma tillbaka

[sakring2]
0

Ja nu vet efter att sett det, ragdoll😂