Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 912 ggr
Marita-L
0

Mina sockeplast!!!

Ja hur är det med dom här nya skorna sommar clogs igentligen?Fundersam

Ni vet dom här gummi skorna i alla skinande å skrikande färger som är så mordena i år.
Vart jag än vrider huvudet så ser jag folk trampa omkring i dom.

Jag har nu följt modert å köpt mig två par i lysande chock rosa å ett par chock gröna..hahaha
Men jisses vad sköna dom är så goa å trampa i.Räcka ut tungan

När jag kom hem från stan så säger alla mina tre töser att :
- Mamma har du köpt dom där cancer framkallade skorna? Det har stått i tidningen att dom kan framkalla cancer gå genast å lämna tillbaks dom…OskyldigHemlis

FörvånadHemlis Oj tänkte jag, men hur är det har ni hört något om detta?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Naquita
0

haha man kan få cancer av ALLT nufötidenFlört

BumbleBee
0

Jag har också Foppa tofflor och det är det bästa jag har haft, skön avlastning för rygg och knän. // Lillevi

Marita-L
0

Crystal Pearl´s

Bart
0

Samma här!Jag älskar oxå mina,och jag har inte hört att de kan vara cancerframkallande.Jättesköna är de.

Kittentotts
0

Jag har haft mina sen i våras, fick dem av min dotter som handlade in dem i Canda på Konståknings VM. Jag älskar mina som är blåa. Pojken min fick ett par svarta ganska snart efter. Vi har handlat knappar o annat till dem, de är så tjusiga såSkrattandeMen det ska vara den riktiga modellen, inte kopian, det är en himla skillnad på dessa 2 modellerna. Crocs toffeln är mkt lättare och en mer elastisk modell, den andra är mer hård.

Marita-L
0

Mina är sååå mjuka å goa.

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Som jag fattat det så är det de "äkta" Foppatofflorna - CROCS, som kan vara canserframkallande. Det är den antibakteriella tillsatsen i gummit som ska vara boven.

Tror inte det finns i "plagiaten" Cloggs osv…men de är säkert lika sköna att gå. De är ju dessutom hälften så dyra. Crocsen kostar väl 600kr…och de andra ca 250kr.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Ja handlade på rean 2 par för 150:- så sköna iallafall fast dom inte var av äkta vara.

Crystal Pearl´s

Bart
0

Mina är inte heller orginalet,men jättesköna att gå i.

Kittentotts
0

Jag har haft bådaSkrattandeDet är en jäkla skillnad, Men om man nu aldrig gått i ett par riktiga innan så spelar ju detta ingen roll vad jag skriver, hade jag inte fått mina så kanske jag aldrig köpt orginalet, då hade jag tyckt de va skönast tror jag med. Då får jag väl få cancer, men frågan är om man inte får det ändåFundersamOch om man nu får cancer så tror jag inte någon kan säga det är maten,chipsen,kaffet,skorna,eller annat som är orsaken. Crocs kostar 500:- ca i affären, men man köper dem för 300-400 på auktioner på internet idag"nya"

Marita-L
0

Ja vem skulle inte vara glad om man fick ett par äkta.

Cancer får vi nog av allt.

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

# 11 Ja om man får dem så tar man ju emot dem! Men ag kan medge jag tittat runt på alla kopiorna, finns så många tjusiga färger ju. Jag har säkert gått sönder mina innan sommaren är slutFundersamDå blir det nog kopior hmmm pengar pengar! I Canada kostade de 250:- och Ann avet jag har problem med mina fötter så detta va en present jag är mkt glad över. Själv köpte hon egna på nätauktionen för 340:-, ett par gula.

Maggie
0

Jag köpte mina på ebay. För ca 200kr inkl frakt från Usa där de ju är betydligt billigare än här! Jag jobbar i mina, och jag håller verkligen med om att de är otroligt lätta och sköna att gå i!!Skrattande

Marita-L
0

Åh har ni sånadär fina märken på..små sköldpaddor..hjärtan osv..jag tycker dom ser så gulliga ut.
Men känns det något på foten om man har satt fast dom?

Crystal Pearl´s

AnnicaK
0

Har med sånna, jättesköna men på jobbet får jag inte använda dem längre då de ger överslag, och jag vill inte ha dem där heller då jag fick enorma stötar av diverse material då jag hade dem på. Numera använder jag dem hemma o i trädgården och jag har då både äkta och kopior, och ja, de äkta är mkt skönare men de andra duger de med