Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 587 ggr
Naquita
0

Brumma 4 månader snart:D

Min lilla sötis börjar bli en knubbig 4månadersbäbis, den 15:e blir hon hela 16 veckorKyss

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

hon är söt när hon sover;)

är hon inte underbar?:D

Cajza
0

Hon är verkligen en riktig sötnos. Hoppas vi ses i Höör FMK:s utställning (om vi kommer med?), skulle vara roligt att se Brumma "på riktigt". Ha det bra och lycka till med Brumma // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
0

FlörtHon är sååå söt och stor hon blivit.Lena

Hälsningar LENAGlad

Naquita
0

#4 ja, det hoppa sjag. jag ahr anmält till lördagen. när får man besked om man kommer med? ska du ställa lr bara besöka?:)

Naquita
0

Både Brumma och Wilma kommer till höör på lördagen OM vi kommer med. ska försöka att gå ner liiiite i vikt innan dessGeneradFlört

dexter
0

Otroligt søt och vilken fin færgførdelning hon hade,med ett ben svart och det vita i mitten och det andra røtt!!!! Ser næstan ut som du har ritat!!!

Glad Pia

Kittentotts
0

#7 Ska du eller katten gå ner i viktSkrattandeAnnars är vi många knubbiga som kommer på dessa utställningarFlört

Naquita
0

haha katten;) men ja,. jag går oxå ner i vikt..11 kilo sedan februari nuSkrattande

ophelia
0

Då är det ju nästan ett måste att åka och titta till alla iFokus katterSkrattandemed hussar och mattar.

Naquita
0

#11 det tycker jag du skaFlört leta efter en nervös och smått förvirrad ung tjej med 2 exotic så är det jagRäcka ut tungan

Cajza
0

#6. Vi ska ställa både lör- och söndagen. Med oss följer vår egen uppfödda Houdini en bruntabby exotichane och vår (inköpta) svartsköldpaddsilvertabby exotichona Joyze. Beskedet brukar komma någon vecka innan utställningen // Karin

#11 Vad trevligt Sylvia att du kommer och besöker utställningen

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

blackangel
0

gud så fin kisse

AnnaKarin
0

Hon är underbar !!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”