Är på jakt...
Jag är på jakt efter en perserkatt till min mor som alltid har haft perserkatter i sitt liv. Just nu har 2 bondkatter och 2 hundar men hon saknar verkligen en perser.
Problemet är dock detta: Vi vill ha en perser med lång nos… Alltså inte en perser (ursäkta meningen men…) som ser ut att ha sprungit in i väggen för många gånger då vi är uppväxta med lång-nosade-perserkatter :P
Har letat runt lite hos uppfödare och på blocket men hittar tyvärr ingen så tänkte - någon här kanske vet någon som antingen föder upp perser med lång nos eller om någon har en för tillfället.
Vill helst att det är en kattunge, hane, gärna röd då hon älskar den färgen.
Visste ej vilken grupp det här ska ligga i så någon får flytta den om den ligger fel :)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Ingen röd men långnosar har jag. De är bara en vecka gamla och inte tingbara förrän vid ca.4 veckors ålder och de blir leveransklara i Maj,det är silverkatter i svart och blått.
Mina övriga katter kan ni se på min hemsida www.heliotropes.se
där finns även mina kontaktuppgifter.
ta kontakt med denna uppfödare :
http://www.corrmindas.dinstudio.se/empty_22.html
hon har 2 röda pojkar till salu, vet ej om någon är långnäst men ni kan ju höra med henne!
lycka till!
Sajtvärd på Perser iFokus