Perser och exo kattungar.
Föräldrar kopparkullens rubin w62.helvit.exo.
golden angels tiggirella.d22.rödtabby.exo.
födda 2012.08.04.
Leveransklara vid 12 veckors ålder .
Leveras avmaskade, dubbelvacinerade, chipade,registrade hos Sverak och veterinärbesiktigade. dola fel försäkrade i sveland i 3 år.
Vana vid hantering och rumsrena. sociala och gosiga.

Se Never gives up
ha en bra dag. kram
Vad söta Jenay!
Lycka till med försäljningen. 
//Sara
den vita exo hanen tycker jag var rätt lik sin pappa, eller hur?
Sajtvärd på Perser iFokus

Såg bilder på FB på dina kattungar. Det såg ut som en av de vita hade svart på trampdynan. Det såg också ut som om en eller två av de hade en svart fläck på bak resp fram tassen. Kanske var det bara lite smuts. Fö fina kattungar här i tråden. / Laila
# 8 Då måste jag vara blind, ser inga svarta fläckar 
Jenny jättesöta bebbar du har där hemma
, nu när bilderna är mer skärpa på ser man hur söta de är ..

# 9 Jag har sett bilderna i Jennys foto mapp på FB. Även en annan uppfödare kan se det.
hmm jag kan faktiskt inte heller se några svarta fläckar, men kanske kollar på fel bilder.
men är väl högst otroligt att de skulle vara vitfläckar när vare sig pappa eller mamma är det? mer troligt att de är vita då pappa är vit och ju gett rätt många vita avkommor.
Sajtvärd på Perser iFokus
Om jag inte minns fel är väl Rubin vitfläck under det vita? Eller har jag bara fått för mig det?
De är jättefina, Jenay! Gillar speciellt rödsilver exo-hanen. Han har en så härligt kaxig uppsyn 

Jo med största sannolikhet är rubin vitfläck för hans pappa och syster har jag och de har gett vitfläckar. Det är inte lätt att se de små fläckarna men på en bild om man ser noga så ser det ut som en delvis svart trampdynan. Synd inte Ts är här och kan kolla irl.

Kan ju vara som jag skrev innan lite smuts.
hmm laila vad för svarta fläckar prata du om eg??. du ha nog blandat i hop dom. nja silver tro jag mer på att rubin ha under det vita. vitfläckar ha jag bara fått i daimys kull,
inte i denna kullen som är pollys.
ha en bra dag. kram
#17 Söt tjej!
Rubin är inte vitfläck under det vita, mest troligt svartsilver:
så totalt har jag fyra kvar och sälja känns bra. 2 i denna kull och 2 från daimys kull. alla är gosiga.
ha en bra dag. kram
Va kul att så många hittat nya ägare 
ja det ä rigtigt skoj kommer bli tomt sen.
ha en bra dag. kram
vi finns i smålandstrakten hej hopp leverpastej.
ha en bra dag. kram
Det finns oseriösa köpare som är i farten igen och de är förtjusta i vita katter. PM:a mig för mera information.
båda vita kattungar är nu sålda.
ha en bra dag. kram
Får jag ställa en okunnig, men seriöst menad fråga? Är perser och exotic samma ras men med olika pälslängd?
Medarbetare Hittekatter iFokus
Ja Perser och Exotic är stort sett samma ras med olika pälslängd, dom är så kallade syskonraser och man får para dom kors och tvärs.
Du kan läsa mer på Spexus www.spexus.se
MVH Liza 
Tack för informationen!
Medarbetare Hittekatter iFokus
starta egen tråd omdetta detta är en till salu tråd mvh jenay.
ha en bra dag. kram