Godnatt alla Vänner!
Nu ska jag krypa till kojs! Min bästa vän idag har varit dasset, jag har nu sagt åt dasset jag vill sova, orkar inte sitta där o läsa tidning på tidning mer! Fy Fablerna vilken hemskt dag! hoppas ni haft en bättre dag! Imorgon hoppas jag få turen med mig i något jag väntar besked på, tror detta gjort att nerverna i min mage pajat totalt
Natti NattiLena.gif)
Hälsningar LENA

Godnatt och hoppas på en bättre dag i morgon!

Håller tummarna för ett positivt besked :-)
Kram och godnatt, själv ska jag jobba på lite med alla papper som ska in till revisorn, jobba 8-5 kan man glömma då man har eget företag :-)
Hade ju egentligen semester denna vecka för att bl,a ordna med allt pappersgöra men plikten kallar, eller rättare sagt alla elever som vill ha körtider och det är knökfullt i 7 v framöver, då är det bara att "köra" på på sin ledighet. Men imorgon ska jag vara ledig och då ska jag ut och köpa en till bil, det ska bli skoj!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Godnatt Carina
usch..spendera massa tid på toan är inge kul
hoppas fredagen blir bättre
fredag är en toppendag…då går "advokaterna"
en tvserie..som är nåt utav det bästa jag har sett hehe
bara väntar varje vecka på den hehe
tror jag stänger ner jag oxå…
packning o sista handlingen imorgon
sen drar vi på lördag
först upp till Forshaga till Lars_Kd o lämna tillbaka Sky
o sen Bengtsfors..here we come…
hit ska vi..kolla bilden

#5 Lyckans ost!
Hälsa till Jennie från mig och massa gosnos till pojkarna
Godnatt Annki
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#5 ÅH så tjusigt!Hoppas ni får bra väder och kan njuta av den vackra omgivningen.
jag kan ju säga att det är inte många soldagar vi har haft däruppe. Vi är där en vecka varje år..o har varit 7-8 år nu. Jag är från Bengstfors..men då fattade jag inte vilket paradis det var.
men varken jag eller Lars bryr oss om vädret hehe

Hoppas ni får en härlig vecka Annki! jag hade aldrig kunnat åka så 1 vecka utan ta med alla djur då. här finns ingen som kan ta hand om dem
gissa om det är trixande för att få ihop kattvakterna…hehe
men det är en fördel att ha många barn.
O min äldsta dotter jobbar på NÄL..vårt sjukhus..som ligger rätt över vägen ifrån där vi bor. O hon jobbar natt…så det passar ju perfekt..då tar hon kvällspasset innan hon går på o så tar hon morgonpasset när hon slutar jobbet…perfekt
men det krävdes 5 olika för att klara veckan.
Det är det som är så bra med att ha många barn…o så vänner som man hjälper själv. Både med kattvakt o andra saker.
Om man bara frågar så är det ofta en självklarhet…för folk att hjälpa till. Katterna kommer att få tillsyn o sällskap 2 ggr per dag o vissa dagar 3. En annan kompis jobbar oxå på NÄL…
o det är såååå gott att kunna lämna allt bakom sig o inte tänka på nåt..under 1 vecka. Bara jag o Lars.

Visst är det bra med många barn!
Jag har iofs bara 3 men den stora jäntan på 29 bor alltid här med barnbarnen och passar katterna om jag reser bort.
Amadeus blir 15 i höst och han klarar av att passa/mata katter över en helg om jag åker på utställning. Sen har ju jag min mamma boende bara över gatan som oxå hjälper mig.
Funderar på en vecka eller två utomlands till hösten och det kräver planering redan nu :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
kul Englagirl
1 vecka tycker jag funkar väldigt bra
men 2 veckor vete fasen
det är ju det lilla extra som katterna inte får kanske
hade det varit en kattvan som tar hand om de hela tiden så är det ju lugnt…men jag varvar ju med vanligt folk hehe
men jag nöjer mig o är ÖVERLYCKLIG FÖR VÅR VECKA

Ja vi har ju också många barn, felet är väl jag inte vet om det fungerar, litar inte 100% på dem osv, jag är för pedant tror jag med allt kring katterna och hemmet. Vi har ju pojken vår som nu fyller 19, visst erbjuder han sig, flickan på 21 år hmmm nä, finns bara pojkvänner i huvudet. Nanna hade säkert varit här, men hon har sina egna katter, henens hane är mkt fertil av sig, och vår är mkt fertil så det går inte ha dem under samma tak utan att de pissar ner i så fall tror jag överallt. Nanna har inte körkort så det är svårt för henne ta sig till oss som bor utanför stan. Ja vi har nu funderat en del hur vi skulle gjort, får se om vi löser nästa fredag som vi nu först är ute efter få ledigt helt från. Vi ska åka till Yvonne och hämta våra små nya flickor, då vill vi ha en lugn dag! Vi har ju gamle Kalle vovven som inte längre klarar åka bil långt pga höfter o annat, men det blir pojken på 19år tror jag igen