Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 1878 ggr
heliotropes
7

Silverperser till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är han leveransklar denna tuffa,bestämda,kurriga och sociala Rockyfeller….och pratiga..han pratar gärna i alla situationerGlad

Han visste nog inte alls hur en perser bör se ut idag standardmässigt..hihi! Han har verkligen tagit fram de gamla anorna..långbent som en fölunge,långnosad och en päls som skulle göra dagens Angora avund…men ack så käck.Cool

Han har en lättarbetad päls då han inte har den långa pälsen och mängden av underull som endock är önskvärd hos persern (den fick syrran dubbel uppsättning av som ska stanna kvar här hemmaTungan ute)

Tyvärr så har han fått lite trimmade morrhår av sin mamma,men de växer ut nyaFlört

Mer info finns på min hemsida www.heliotropes.se

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och en bild till..Bilderna är tagna med blixt så han kan se ljusare ut i vissa partier än han är.

rosensilver
1

Oj, en liten pigg söting Kyss

mvh

Anita/Rosengångens

[sakring]
1

Så söööötSkrattande

Calamy
1

Håller med föregående talare, en helt fantastiskt söt och oemotståndlig pojke! Glad

heliotropes
0

Tack!Glad

Han har en stor personlighet denna grabb,lite roligt då jag känner igen egenskaper i beteéndet som ligger tre led bak. Hans Mormors far kallas Kungen av sin nuvarande ägare….och jag förstår varför..CoolSkrattande

[sakring]
1

Då förstår jag varför han ser ut som en liten prinsFlört

Ahna
2

åh det var det vackraste jag sett på lääänge

*kär*

Erna
3

Så söt. Det gör inget att han inte läst standarden! Tihi!

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

heliotropes
0

Tacktack!Glad Dessa buse har hittat sitt nya hem.

corrminda
0

En så söt kisse.

Ann-Chaj
2

Verkligen söt, jag gillar de gamla anorna med nosen.

Mona22
2

Supersöt. Gillar äldre modellen där de hade lite nosKyss

mallabralla
0

som alla andra redan skrivit kan jag bara stämma in i sången, han är nåot speciellt, så underbart söt <3 hoppas han får det bra i sitt nya hem!

Sajtvärd på Perser iFokus