Go´natt...
Nu går vi i Harlibrie´s gänget å "knyter" oss
Sov så gott alla Ni, vi hörs mera i morron
Här i gävle hoppas vi på sol & värme, men det ser dystert ut i prognosen
& ja som ska premiärbada i poolen, nu när den e uppvärmd å allt….
…men man kan ju bada ändå,fastän d regnar!
Så här trött blir man (se bifogad bild) om man e 7år & har badat hela dagen (pixelur har inte badat, men följt badlekarna med stort intresse)
Gonatt kramar till er alla!
Mvh!
Tina

Godmorgon!
Här regnar det för fullt…….så då passar det ju perfekt att sitta vid datorn lite. 
Vilket underbart foto med pojken (din son?) och den ljuvliga katten - såååå fin!!
Vilket fint foto. Det är så vackert med foton på barn och djur tillsammans. Här är min minsta, med vår Sigrid, hon vill alltid vara med barnen, hur stojjiga de än är. Hon vill alltid vara åskådare till deras lekar, nu på morgonen har det varit banbyggande av madrasser i trappen, och sigrid hjälper till så gott hon kan :)

Go´morron!
Ja , vi har ju inge regn ännu; men d e gråtrist värre & regnet hänger i luften. Nu bor ju vi vid kusten & regnet brukar kunna hållas undan då, idag hoppas jag iaf på det!
#1 Charlie, badpojken min, som e med på bilden är den yngste två-bentingen i familjen. Han är 7½ år och en sann djurvänn.
#2måste säga det samma; vilket underbart foto! Visst e d underbart med barn & djur. Det där med madrasser i trappen känns bekannt 

Läste lite ang kattmyter å så att man inte ska ha missarna i barnens sängar. Min mormor (som nyligen gick bort ) e uppvuxen med missen i vaggan, precis som min mamma, jag själv & mina barn. Vi har alltid haft lugna nätter, och våra missar har sovit i vår fotända…
…när jag ammade mina små så låg alltid vår huskatt moltas brevid (nära,nära) & spann så det knakade. Jag har aldrig tage bort våra djur från barnen, annat än om barnen vare för hårdhänta (små barn kan ju vara d ibland)! Det finns ju inge mer rogivande än en spinnande katt i famnen! Det är ju så underbart!!!
Ha en riktigt underbar dag!
Kramar!
Tina
#3..håller helt o fullt med dig här
har haft katt i hela mitt liv…perser från o med för 15 år sen o innan dess husisar..aldrig tagit bort katterna från bebisarna/barnen…eller skiljt av på nåt vis.
det att katter gärna lägger sig vid ansiktet o kväver ungar…det tror jag är myter.
visst lägger de sig gärna upp på våra kuddar…men ….
nu kommer ju oxå "vetenskapen" o säger att barn uppväxta med husdjur bli mindre allergiska än andra barn