Perser iFokus

Perser

Etikett14-sverak-eller-wcf-anknutna-frågor
Läst 754 ggr
Cajza
2007-07-05 15:30
0

REGN

Godmiddag

Sitter här på jobb och tänker, vad har hänt med sommaren? Vi har precis varit ute med "våra" barn, de var ute ca 30 minuter och blev plaskvåta. Det regnar som himmeln vore öppen, det är grått och mörkt. Fy för detta "sommarväder".

Ha en trevlig kväll // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
2007-07-05 15:38
0

Vi har varit på marknaden i Kungsbacka, vi mötte alla skolkompisarna fr Jimmys fritids, tar man bara på sig regnkläder så känns det ganska gott man varit ute iallafall, men vart är vår sköna sommar?Fot i munnnenKajsa vår minsta vovve fick ett regntäcke idag efter mkt letande hittade vi ett som passade, men så tänkte vi hitta ett till gammelvovven vår schäfer, men största storleken va för litenGeneradButiksägaren blev chockad när jag ropade in honom för prova, jösses en så stor schäfer, jo ja sa jagFundersamHan är dessutom svullen i kroppen nu då han varit dålig ett tag, men han vägde 50kg innan. Fy va dyra täcken är 300:- t Kajsa, och om täcket hade passat på Kalle så hade detta kostat 600:-

Dockan
2007-07-05 17:44
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrikandesMan blir ju galen,men titta vad jag fick gjort p.g.aregnet,gick till bagaren och fick köpa Pistagemandelmassa som jag har emellan mycket gott.Lena

Hälsningar LENAGlad

Paddiz
2007-07-05 18:06
0

#0 Ja, vad har hänt med sommaren. I och för sig får man ju fixat en hel del när det regnar. Jul/vårstädningen blir fixad och det känns ju skönt. Visserligen får jag betala med en fruktansvärd värk men rent blir det.

#1 Hoppas Jimmy hittade något roligt att köpa på marknaden. Du kan väl sy ett eget täcke till Kalle. Inte för jag vet hur man gör men har för mig att jag sett mönster på något hundforum.

#2 Bullarna ser väldigt goda ut och jag är avundsjuk på både dig och Håkan som får äta av dom. Hade det inte varit så långt till Kalmar så hade vi våldgästat dig =O)

Ha en trevlig kväll.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever