regn, regn och åter regn
Godmorgon onsdag
Ännu en regnig, blåsig, mörk och kulen dag har börjat. Fy vad det är tråkigt att stiga upp. Idag fick jag den stora äran att öppna på "dagiset", kl. 6.30. Fördelen är att jag slutar efter lunch och hoppas att det blir en fin e.m..
Ha en trevlig dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

God morgon!
Ja, för en gångs skull regnar det här i Uppsala också.Idag får jag äntligen lite gjort då istället
Är ledig idag så det finns att göra..
Ha en bra dag alla…
Mvh Sanna
God morgon i stugorna!
Regn å regn i i någon vecka nu inte änns uppehåll en timma.
Är detta sommar vädret!? Ja då blir det brasa å mysa istället 
Ska inhandla lite foder å lite smått & gott idag.
Ha en trevlig dag på er alla.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Inget regn i Klippan men det är nog på G. Har regnat både måndag och tisdag (lite då och då) och då har vi passat på att måla kidsens rum. Ska fixa den där jultädningen som jag inte fick gjort i julas och då är det ok att det regnar.
Ha en trevlig dag.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Godmorgon!
Hör och häpna här är uppehåll just nu.Men det kommer säkert en skur under dagen.Fick info från Småland i går där var det hällregn så inget takjobb.Men äldsta barnbarnet var nog nöjd med de för nu fixade morbror en motiv målning i hans rum.Snacka om att ha ett personligt rum.
Önskar alla en fin dag trots vädret//Sylvia

Regnet vräker ner här i Karlstad. Längtar efter sommarvärmen nu.

Jag tycker det låter som Piteå är semsterorten man ska åka till :) Men för oss härnere undrar man ofta vad gör man i Piteå, världens ände. Jag fattar ju så är det inte för er som bor där :) Men här i kungsbacka har det regnat o regnat.
I Karlskrona är det uppehåll men det är nog inte mer heller
Det har ösregnat i flera dagar…Sitter på kontoret och ugglar och hoppas på att det blir sol nästa vecka när jag går på semester 

I Halmstad är det också uppehåll (just nu). Såg att det skulle fortsätta att regna hela veckan, känns tråkigt nu när jag har min enda semestervecka här hemma!

Det blir till att hitta på annat än bad på semestern :( vi vet ännu inte riktigt vad man kan hitta på med pojken, tycker man varit överallt under vintern som är inomhus. Imorgon är det årets största marknad i kungsbacka, dit måste vi gå bara

Två dagar med fint väder i solen har det varit i Stockholm och åter regn o molnigt igen. Ska envisas med kjol idag iallafall.
Pratade med min far i Göteborg igår som sa att det renade till o från där. Vädret brukar alltid komma upp hit dagen efter, grr. Jag får väl hoppas att han har besked om sol nästa gång jag pratar med honom. :-)

#7 PITEÅ är ju Sveriges bästa Riviära :) Här finns havsbad…som brukar leda ligan i soltimmar. En stor festival som går av stapeln nu i slutet av Juli…"Piteå Dansar Och Ler", heter den…med flera 1000 besökare. Trevlig shoppingstad med flera fik m.m…
Och för att inte tala om alla trevliga Pitebor :)
Så frågan är väl vad som inte finns i Piteå sommartid!!!
Dessutom så regnar det ju inte;)
Så har ni litet att göra och blir less allt regn och översvämmningar, så ta ett billigt plan till "världens ende" och upplev SOMMAREN i Norr
#12..du är för rolig…men det låter ju mysigt däruppe
har ni massa knott…myggor…o mördarsniglar oxå
eller slipper ni sånt
här i trollhättan så har det regnat mest hela dagen
har varken julstädat eller vårstädat…hmmm
tänker inte göra det heller…
gräsänka ikväll så det blir väl framför datorn som man slappar

#13…Nä, inte en enda mördarsnigel här inte. De är ju jätteäckliga! Då jag bodde i Halmstad för ca 12 år sedan…så blev jag förundrad över hur mkt insekter ni har…i milijoners
Minns att i stallet jag jobbade, så kunde en hel vägg täckas av tvestjärtar då det blev skugga.*urk* Och fladdermöss också…fast de var ganska söta faktiskt. Här har jag aldrig sett en fladdermus. Och inte har vi lika mkt fästingar heller…om än de numera finns hära. Men enl. veterinär, så har fästingarna här ingen Borelia, vilket är tacksamt…om man nu kan lita på det!?.
Väldigt lite knott och mygg faktiskt…var för några veckor sedan massor…men de som försvann spårlöst. De finns ju…men fläktar det bara litet, så försvinner de.