Funderar på att skaffa en till......
Nu funderar jag på om jag ska skaffa en till katt 
Kattunge eller vuxen spelar ingen roll men det ska vara en social katt som är rumsren. Hane eller hona spelar heller ingen roll men är det en vuxen hane ska den vara kastrerad. PER eller EXO??? Färg???
Hör gärna av er 
MVH Liza
Hej!
Du kan gärna gå in på min hemsida o kolla om du tycker att det finns ngt intressant.
Finns lite bilder på kattungar ,för senare leverans exempel en liten kille som skall säljas till sällskap.
Har även en som är levklar i bärjan på Januari.
Telefonkontakt för min del är det allra bästa så det inte uppstår ngr missförstånd.
0491-66123 eller 070-5895123
hej titta gärna på min hemsida www.snuttan.dintudio.se
har lev klara kattungar nu,. mvh.
ha en bra dag. kram
#1 jambo dom var jättefina men tyvärr lite väl långt bort…..
#2 jenay vart finns du??? Är det alla kattungarna på kattunge sidan som är till salu??? Vilka är föräldrarna???

MVH Liza
Jag har kattungar som blir leveransklara i slutet av februari :) Kolla min hemsida; www.lovelygodivas.cybersite.se Vi finns i Hallsberg, ca 3 mil söder om Örebro. Bilder finns även i tråden SE*Lovely Godiva's första kull.
#5 JessicaN jättesöta men jag har haft funderingar på en vitfläck….Men vem vet när dom har blivit lite äldre och sötare kanske jag fastnar för någon…..
MVH Liza
#6 Du är iallafall hjärtligt välkommen att hälsa på om några veckor om du vill träffa dom på riktigt :)
Jag har söta kattungar med leverans i februari.
Jag har en blåtabby och vit kattunge, hane till salu och en vuxen kastrerad hane, svart och vit som jag måste omplacera pga osämja med en av honorna. :)
har pmat dig lizza. och föräldra är golden angels tiggirella och kopparkullens rubin till dom vita kattungarna en hane och en hona.exo.
förälrar till dom svart smoke 03 hanar är kopparkullens rubin och key to fames last dance. obs endast sällskap.
.
ha en bra dag. kram
#12 yadhayezibas vad heter den vuxna hanen??? Kan du lägga in en bild på honom???

MVH Liza

Hejsan Liza!
Du kan väl skriva lite mer om dig själv och ditt intresse och erfarenhet av framförallt katter.
VAR och HUR bor du….. eftersom du skrev att Jambo bodde för långt bort när du kollat hennes hemsida…… Ålder, familjeförhållanden etc… etc… är också av intresse…. Det räcker inte med att säga att man är en kvinna som bor i Sverige som du skrivit i din profil……. eller har jag missat någon info från dig tidigare eftersom jag ej varit så aktiv det sista året???
Jag vill alltid ha mycket mer info av min eventuella kattungeköpare annars är det bara bortkastad tid för min del.
Med vänliga hälsningar
Gun-Lis Lehtonen
S*Amors Troll Perser & exoter
#15 Amorstroll om jag hittar någon som jag värkligen är intresserad av så berättar jag mer än gärna mer om mig själv mm 
MVH Liza

# 8 florie
Jättehäftig profil och top of head på din röda hona!!
Kul att se att två av mina gamla avelskatter ligger bakom Elviras far , Amors Troll Star Dust,
nämligen Lisa Lights Tobacco, min blåa perserhane och Stargates Black Hole, min svarta perserhona som tyvärr gick bort för några månader sedan, nästan 15 år gammal!!!
Hälsningar
Gun-Lis
ja hon är en läcker dam ;) jassså vad roligt såg det nu i stamtavlan :)