Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 547 ggr
Kittentotts
0

Får jag visa smått!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill så hemskt visa lite foton jag tog slumpvis idag hos min väninna som har en Persertjej som jag fött upp. Dessa små är hennes 2 bebisar som är kvar efter henne nu och är 15 veckor, pappa till de små är efter Koby som jag också fött upp. Flickan och pojken är till salu om intresse finns, helt underbara ! Berit är Rödtabby och Elvis Cremetabby.

Flickan som kommer nu först heter BertitSkrattande

Kittentotts
0

Berit igen!

Kittentotts
0

Nu kommer Elvis:

Kittentotts
0

Elvis Igen:

Annkis54
0

Berits ögon..fina alltså
vad är .png för bilder??
hur får du bilderna att visas här direkt..
har noterat att dina bilder alltid visar både i egen ruta o syns direkt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Vad fina CarinaGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

HaHa Annki jag gör dem i ett program som heter Picture it. Och så lägger jag in bilden, trycker på den kopierar och klistrar in den här sen genom redigera inlägget. Visste du att De är släkt till dina nu Annki dessa småttingar?

Dockan
0

GladJättefina bilder ännu finare kisse,mumsLena

Hälsningar LENAGlad

ophelia
0

Mn får inte heta ElvisFundersamFör då faller jag som en furaSkrattandeFina småttingar båda två.

Kittentotts
0

Tack alla för era ord, jag tycker de är så fina! Tjejen bad jag hoppa i påsen igår, tänkte henne vill jag ha, vilken tjej säger jag bara, kurrar,trampar, kelar i ett, en sådand tjej är bara drömmen. Elvis är också en gosig kille, mer aktiv och full av lek! Han råkade ut för en olycka som liten, blev klämd i dörr med svansen, så där är en rejäl knickFundersamMen jag säger:vinner jag pengar åker jag o hämtar även denna tjejenSkrattandeska ju hämta 2 småttingar nu snart, så nyfiken och längtanfull på deras utveckling sen jag såg dem sist, nu väger de som 10 veckor 1200 och 1470, så jag får hem 2 rejäla tjejer.

englagirl
0

Jättefina bilder på finfina missar.'

Lycka till med nykomlingarna oxå, det är inte långt kvar nu :-)

Ser fram emot bildbombning då dom kommer hem

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
0

HaHa ja det är spännande! Ska allt försöka ta lite nya foton på dem då de kommer hem min tjejer. Åh vad man längtar!

Naquita
0

Åh berit..jag som är så svag för rött..har din vän ngn hemsida?

Kittentotts
0

Nej hon har ingen hemsida! Detta är hennes första kull, så allt får gå igenom mig med bilder, hon kan inget om datorerSkrattande

Om du vill se mer bilder så kan du maila mig:

kittentott@telia.com

diana_
0

Vad fina! dem verkar lika Tiger =D

Kittentotts
0

Nej Tiger är inte släkt med dem DiiiSkrattande

Pappa är Koby som är en Röd-Vit hane.

Mamma är en Svartsköldpadda som är syster med en liten svart tjej som synts ibalnd här på forumet.

Deras mamma dog då de här va 3 veckor gamla av en förlossningspsykos, fanns inget göra, de fick min Josephine som surogatmamma,  Josephine är däremot mamma till Koby,kanske mjölken de drack gjort dem likaFlört

diana_
0

Ah! dem är ju så lika ! =D fina !