Godmorgon Juli månads Första dag!
Nu får vi hoppas det blir en solig och härlig månad.
Idag ska min stora flicka Anna med pojkvän ta med sig lillebror i huset och åka till High Chaparall. Åh jag hade också viljat följa med
Älskar denna staden med Cowboysar o indianer.
Men kanske vi vuxna skull åka för se något annat? Ja vi får väl ta en tur på stan o fika.

Godmorgon.!
Här ska det flyttas lite tunga möbler med sonens hjälp i dag och sedan är det nog strax färdigt att börja måla taket i Tv rummet. Ha en riktigt härlig söndag alla.

Godmorgon!
Vi ska bada lite katter och övningsköra med Mattias. Sedan ska vi ha kalas för Cajza och Dini de fyller 1 år idag.
# Hoppas att Jimmy får en trevlig dag med Anna och pojkvän på High Chaparall
#1 Allt förarbete är tråkigt, men efteråt känns det skönt att få fint. Vi skulle också behöva måla om lite, får se på semestern.
Trevlig söndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon
Vi ska se om vi kan ta några nya kort på våra kattungar. Det är helt beroende på om kameran känner för det. Tror faktiskt jag har användt den så mycket att den blivit uppsliten. Kanske kan jag övertala Micke att följa med ut och titta på en ny =O)
#1 Hoppas att Jimmy & Co får en trevlig dag.
#2 Ha det så roligt med möbelflyttandet och målandet. Hörs jobbigt =O)
#3 Ska tänka på er när ni badar katt. Vi fixade våra i fredags. Ge Cajza och Dini varsin födelsedagspuss från oss.
Trevlig dag till alla på listan.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#2 Grattis Cajza och Dini.Hoppas ni får något riktigt gott idag.
Ja vi har dragit oss för detta jobb i ett par år nu men till sist så är man ju tvungen

Morrn morrn! Ja idag ska jag ta en promenad bort till kattutställningen här i Forshaga. Ska leta efter lite godsaker åt Ankis54. Får se om jag hittar något.
Ha en bra dag allihopa. 

God morgon allihopa…..eller är det förmiddag redan? :-)
Har varit vaken sen 08.00 så så värst många timmars sömn blev det inte då jag inte kom i säng förrän vid 03.30
Ska åka på marknad idag och kanske fynda lite.
Har 3 exoter kvar att bada så det ska väl oxå hinnas med och dom ska ju fotas dom oxå och sen kommer det kattunge intressenter till kvällen igen så jag får väl baka en liten kaka oxå. Phu vad mycket det blev nu :-)
Ha en fantastisk söndag i solen allesammans (ni som har sol, ni andra får ha det bra utan sol
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~