Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 856 ggr
Kittentotts
2007-06-30 11:09
0

Trimmer

Igår fick jag en Moser max45 av min barndomsvän i present. Hon hade köpt den för ett bra tag sen men hon sa: jag kan inte, vet inte hur man gör. Jag satte på den, såg detta går ju inte, vad är fel??? så tittade jag på skäret fram, tryckte till så det klickade till, vips så fungerade denSkrattandeHon hade fått för sig man skulle hålla nere knappen man lossar skäret med, men det som va felet va skäret inte satt fast på sista steget, pinsamt dettaFundersamMen jag har lovat hjälpa henne klippa hennes skogskatter om det behövs. Nu är jag ju helt ny i att andvända denna, men jag tycker ju den klippte, men vad andvänder ni för skär i storlek till era, jag kan ju inget, ska idag ner i hjälpa en vän med henne huskatt som har tovor runt bakbenen mm.

ophelia
2007-06-30 11:40
0

Ett tips klipp medhårs om det går då blir det lite päls kvar.Vid svåra tovor lyft upp pälsen och försök att klippa en bit från skinnet.Det är nog bra om man är två en som håller katten och en som klipper.Lycka till med friserandetSkrattande

englagirl
2007-06-30 12:50
0

jag har också en Mooser Max 45 och där ingick 3 mm skärblad och den funkar perfekt.

jJag rakar också medhårs då går det superlätt.

Lycka till

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Kittentotts
2007-06-30 13:27
0

Tack Tack för alla dessa tipsen! Nu ska jag snart åka ta hand om denna ilskna huskattenSkrattandeMatte tyckte vi skulle vara 3st, men det får duga med 2, katten ska ju vara glad vi hjälper denFlört