GODMORGON FREDAG
Vilken morgon, solen strålar och bara lite vind, UNDERART. Denna veckan har varit för hemsk, blöt, blåsig och kall, hoppas att helgen blir bättre. En vecka kvar att jobba, sedan väntar 4 veckors semester.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Jaa, det är samma här. Solen lyser smått och blandas med lite vind. Men det gör ju absolut ingenting. Då har man bara anledning att sitta hemma och gosa. :-)
En vecka går fort. Vad ska du göra på semestern? :-)
Önskar dig en solig och glad dag,
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Godmorgon! Här är kom precis en solstråle fram, har nu varit ute med vovvsingarna i morgonkylan brrr , Jag känner mig väl inte superfräsch med blodsmak i munnen på morgonen, igår va jag drog ut en visdomstand,.Men idag börjar Johnnys semester som är 3 veckor lång, men…vi får se om vi har vår bil under semestern, igår så körde en kille rakt in i johnny bil på motorvägen, killens bil pajade allt i frampartiet, motor också, den bilen va inte mkt ha sen. Johnnys är intryckt bak ordentligt, men den klarade sig någorlunda då den är större, men killarna om man nu ska kalla min det? klarade sig bra!
Ajdå, jag hoppas han klarade sig bra utan större skador?

Godmorgon!!
Solsken här från en klarblåhimmrl mrn tyvärr ganska mycket blåst.
Hoppas det blir kanonväder tills du får din semester Karin!
#2 Oj utan bil blir man ju lite låst hoppas det ordnar sig så ni kan hitta på trevligt under semestern.
Ha en härlig fredag allihop//Sylvia

Go´morron!
Här i gävle e det sol & blå himmel!
Nani (vovven) väckte oss ½ sex i morse, då ville hon minsann ut & sprida sina löplukter! Hörde att grannens hanar sjöng (ylade)*flin* så vackert
…d tycker iaf att hon luktar såååååå gott!!!
Ha en bra dag!
Kramar!
Tina

Idag är det mulet här och bara 16+ än så länge,men vi har som tur är klarat oss från regnet ni haft söderöver.Lite regn har et kommit under veckan,men mestadels har det varit sol och varmt.

Här i Sandviken skiner oxå solen. Varmt och skönt och jag börjar min semester nu. JIPPI!!!! En HEL vecka får det bli.
Ska börja förmiddagen med att bada 10 kattungar sen får vi se om jag hinner igenom alla vuxna över helgen så jag kan börja fota dom alla till nya hemsidan som står färdig men utan bilder. :-)
Ha en fortsatt trevlig fredag allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#1 Jag har inte planerat att göra något speciellt, men den 18 juli ska vi hämta vår nya kise Quinoa´s Tortie´nWhite Topzy (finns att se på vår hemsida). Den 31 juli ska Mattias skriva upp i Helsingborg(till körkortet). Du får ha en trevlig helg // Karin
#2 Vilken tur att ingen blev skadad, bilar går ju trots allt att ersätta.
#4 Tack Sylvia, önskar dig en skön sommar och håller tummarna för Ophelia // Karin
Här är fortfarande kanonväder, solen strålar och en svag vind. Trevlig fredagskväll // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#8 Var inne på din hemsida och tittade på lilla nytillskottet.En underbar liten tjej.Gick in och tittade på Quinoas hemsida lilla pojken där vilken munsbit.Ska sluta gå in och titta på dom små dun bollarna alla har
det blir så blött på tangent bordet när jag dreglar
#9 det blir så blött på tangent bordet när jag dreglar
du är för rolig du
men jag förstår vad du menar
här i Trollhättan har vi haft skapligt väder hela dagen
Lars_Kd med familj har varit här o hälsat på. O ungarna kunde vara ute på lekplatsen när de hade fått nog av katterna för en stund.
Jag fick allt kolla igenom alla lite extra när de åkte hem…för ALLA i familjen ville ha med sig Cosmos o Mica….O Vinter låg oxå lite risigt till en stund
men det verkar som alla klarade sig kvar hemma hehe

#10…..ja det var inte lätt att komma förbi larmbågarna vid ytterdörren + att Lars kom ju hem innan vi hann sticka, hehe.
Ja dina katter var för underbara….tack för en mycket trevlig dag Anki och en god kaka. Mvh Lars med fam.
tack själva