Målade saker inför utställningen
Jag har målat upp lite saker för försäljning på helgens utställning. Målning har alltid varit ett stort intresse men de senaste åren har det gått i vågor, när jag inte mått bra har jag haft svårt att måla, prestationskraven på mig själv blir för stora. Nu har jag försökt hitta tillbaka till att det ska vara roligt att måla! Vill bara visa något av det jag har fått ihop….
/Lotta

Vad DUKTIG du är!! Gillar dina grejer jättemycket! Fin harmoni med färgerna.
Och handen på hjärtat, kan det någonsin bli fel med KATTER som motiv??!!! *leeeer som bara kattfanatiker kan*
#4 Tack! Hoppas det är någon på utställningen som tycker om det också så att jag får sälja lite
får göra allt man kan när man är arbetslös.
/Lotta

Jättefina saker du gjort!

Verkligen fina tavlor och krukor du målat. Du ska inte till Forshaga på utställning till helgen så man kan kika på det du målat? // Lillevi
wow vad snygga saker:) e det mkt försäljningar på utställningar? ska på min första utställning i helgen (kalmar) med MiaPias , nästa gång tänkte jag vara utställare om jag tycker det verkar kul
#7 Utställningen är på hemmaplan här i Kalmar. 
#8 Det varierar men för det mesta finns det en del att handla. Om inte annat så finns det försäljning av katt-tillbehör osv.
/Lotta
aha, så du ska stå o sälja de härt grejerna i kalmar då? får se om jag kanske köper ngt av dig då
ser ni en allmänt förvirrad person e de bara jag på min första utställning hehe
vad duktig du är Lotta
jag är fortfarande i "porträtt-stadiet" efter 25 år.
Fast jag är så mycket "periodare"…så jag har inte målat på säkert 5 år…
de sista jag målade var nog min "ängel/alien" som sitter i mitt healingrum på väggen..
hade tydligen bara detta kortet…där han inte är färdig riktigt
inget Porträtt..men ..vet inte vad det är hehe
ytterligare en sak vi har gemensamt, Lotta hehe
#11 det är väl din skyddsängel, kan jag tro? Det är kul att skapa när lusten faller på 
/Lotta

Guuud så fina dom är Lotta.När Tv rummet är klart här så vore det fint med några så fina krukor i fönstrena här.Hoppas du har kvar längre fram
jag fattar inte vrf jag inte kan se nya inlägg med jobbdatan..detta e skitjobbigt:(
Jätte duktiga det är vad ni är..så fina. Å Lotta sådana krukor skulle jag gärna vilja ha i fönstret nu i sommar. Vad kommer dom kosta?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag vill beställa den stora tavlan om den är till salu,jag har pengar med mig på söndag,jag såg inga vattenkannor en sån vill jag ha med,gud att du kan det enda jag kan rita är en sol.Lena
Hälsningar LENA
#18 den stora tavlan på bilden är inte till salu - den målade jag på kursen jag gick. Men du kan få beställa en liknande 
/Lotta
Vad tar du för vattenkannan? Finns den i fler färger?

Gud va duktiga ni är att måla, önskar jag hade den talangen oxå :-(
Lycka till med försäljningen på utställningen
Kram // Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättefina saker du gör Lotta! Jag har ju också målat mkt genom åren, mkt barnmotiv, har målat gunghästar,stolar,bord, dopgåvor osv på beställning. Det är rogivande att måla. För några årsen gjorde jag en målning av varje stol på jimmys dagis, där hade ju alla dessa barn autism, motivet fick inte vara rörigt, varje stol skulle ha deras bestämda färg som orange, gul, grön osv osv, temat va Nalle Phu. Här är en stol jag målat på beställning till något barn, jag kommer inte ihåg ens vem barnet är bara
Men det är ju någon som beställt genom åren
Bra dopgåvor o annat, gör även i almogestil som med emil ida i gammal stil.

Nämen Carina sååå fint va ni kan jag kan ingenting sånt,men bada katt kan jag ska åka och utsällningsbada en som ska till Kalmar imorgon.Lena
Hälsningar LENA
Men Carina
så fint…det kanske ligger i generna..att vara kattokig o konstnärlig