Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 473 ggr
simzonites
0

"god morgon" tisdag

Ingen som har sagt god morgon idag så då skriver jag en tråd Skrattande Här i Kalmar är det regn idag, hällregn kan man lugnt säga. Jag ska ner på stan och köpa tyg till ett nytt burskynke inför helgens utställning. Sedan håller jag på att måla upp lite saker med kattmotiv för försäljning också. Ryggen känner av gårdagens kattbad…
Hade tänkt ta en promenad också men den får vänta tills det blir uppehåll - har inga regnkläder Ledsen

/Lotta

Papris
0

Godorgon,  idag ska jag till Liseberg, i regnet… Det sk bli intresant. men det e bara på med regnkläderna så sa det gå bra!!!

Boromir
0

God……morron, förmiddag, för att vara mer exakt. Jag tror det får bli en innedag idag. Regnet strilar och det är bara 11+………

Harlibries
0

Go´morron!

Här i Gävle e d kanonfint väder med sol & blå himmel!

Ha en bra dag!

Kramar!

Harlibrie´s Tina

Kittentotts
0

Här har vi vattenfall av högsta modellen. Men jag ska nu ta och göra en rabarberpaj och massor av vaniljsås efter en beställning av pojken här hemma. Ni som vill komma fika VÄLKOMNA! här börjar bli bra långtråkigt med allt regn, hoppas huset står bra på berget här så inte vi följer med rinnande ner till stan.

JimJ
0

God morgon, här i Backe regnar det för fullt. Men jag tycker om regn så jag njuter. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

miapia
0

god morgon på er i ösregnetLedsen i karlshamn

Cajza
0

God middag från Trelleborg, här är uppehållsväder (varit hela dagen) lite solsken och lite blåst. Ett skönt väder att jobba i. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
0

i Trollhättan så är himlen helt öppen

bara vräker ner
perfekt för kattbad
har tagit Mica, Cremis o Vinter
kort kommer kanske när gubben har kommit hem

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Här har vi hittils badat 4 katter , finns inte mkt mer at göra ju i regnet, tur att regnet gör någon nyttaFundersam

ophelia
0

God eftermiddag!

Här är det lite solsken nu.Annars har det varit ganska mulet.Men för min del har det inte gjort något.Har gått här inne och stökat.

#8 Nu är jag nyfiken hur choklad bebbarna ser ut.Länge sedan vi fick se några foton.Skrattande

LarsiForshaga
0

Skriver sent idag…….20+ i skuggan under hela dagen. Nu på eftermiddagen runt 16 tiden så kom det STORA moln in över oss. Börjar nog regna snart. 25-30 grader på övervåningen där jag sitter vid datorn…flyter bort av svett snart. *PUST*!!!!

Annkis54
0

#10…ska se vad jag kan göra åt saken
Lars ska bara snarka färdigt…duscha ock, ock, ock
seeeen så ska jag "suga" tag i honom o kameran
först fota de jag har duschat idag o seeeeen kanske choklad o bärarbebbar
har nog bara en choklad…den andra är nog sääääkert svart Gråter

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

#12 Ska du behålla alla?

Annkis54
0

chokladen ska ju uppfödaren ha
Chockos uppfödare alltså ..
om den andre hade varit choklad så hade jag behållt honom
men nu vet jag inte,…men den blåvite bäraren är i alla fall till salu
jag vet ju inte hur jag ska ställa mig till detta
vet inte hur jag ska tänka…om jag bara ska satsa på att spara choklad eller lila…
men det antar jag att jag inte kan..hehe
funderar på att para Blossom med en solid chokladhane..o då får jag ju bärare…får jag en röd eller cremevit bärare där så sparar jag den
herregud…vem ska kunna lära mig…o tala om för mig hur jag ska tänka…hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se