Bettans bebbar...
Hej på Er alla!
Tänkte visa lite kort på Bettans bebbar! De e nu 6 dagar och utvecklas som små bebbar ska göra…
de "tuttar" & sover och har nästan dubblat sin födslovikt!
Jag tror att det e en flicka & en pojke men jag känner att jag behöver lite assistans när det gäller könsbestämmningen…*flin*
…så jag får nog återkomma ang detta när jag e helt säker!?!

Tack för alla fina ord & allt stöd ang lilla "änglaflickan" som "vände tillbaka" redan 1:a dygnet!
Kramar!
Harlibrie´s Tina

Åh, de är ljuvliga!!!!!! Lyckans dig som får ha dem hos dig och njuta av dem!!!! Såååå SÖTA!!! I`m in looooove!!!!!
Så söööta!! =)

Jättesöta båda två. Det kan vara svårt med att se hona/hane, vi trodde vi hade tre honor och en hane, men det visade sig att det var tre hanar och en hona. Det kallas visst att göra en "Kittentott". Njut av dina godbitar, tiden går så snabbt. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Men så söta;)

Ohhhh vilka sötnosar!!!

Ja d e så underbara…
& ja vet hur d blir… om nåra veckor då bor vi alla i sängen!!! *flin* Bettan, bebbarna, hussen & ja´ om jag får någe plats*s*
Bettan & Mats har redan börja "nattsnacka"…
…Bettan väcker husse & dessa två juveler äter "nattmål" tillsammans, hmmmmm….
…tror Bettan fick lite olater medans hon & jag vänta Bebbarna! Då levde vi ju på svärmors bullar å läcköskinka!!!
Nu, på nätterna, äter Bettan gräddfil & köttfärs å hussen proppar i sig falukorv när vi andra försöker sova! Men jag hör dem nog….
…va ska detta sluta!!! *asg*

Så söta! Låter mysigt med husse som sitter uppe om nätterna och äter med henne, då har han ju anledning också
Jättesöta vitfläckar, Lycka till med dom
Bodil
Vilka underbara små sötnosar! Helt bedårande 
/Lotta
Åh vad de växer
o så söta de ser ut…
speciellt den till vänster på kortet på de 2
vad söta, hoppas på fler bilder när de växer upp:)

Jätte gulliga är de båda 2

Ja Å nu så e d synade från topp till tå & det står inte en röd fläck att finna…den jag inbillade/hoppades fanns har blive borttvättad *s*
…så sötnosarna är alltså två rejäla grabbar båda PER n 21 01
döpta e de redan & denna kull e namngiven F1-kullen…så namnen blir
Harlibrie´s Formula Mercedes
&
Harlibrie´s Formula McLaren
Kramar!
Tina
jaså…gjort en "kittentott" hehe
lika fina är de ändå
Dom är så söta å hahaha för en kittentottare
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

*flin*
…tror vi måste ansöka om att få begreppet "-att göra en kittentottare" inskrivet i sv.akademins ordlista eller något sånt…

Carina får ge oss tillstånd oxå hehe

#16…häftiga namn. Kommer att bli snabba katter. 
Mercedes är McLaren´s motorleverantör, så egentligen är det ju samma bil, he he. Men nu ska vi inte bli petiga. Jätte fina är dom i alla fall.

#21 d va liasom d som va grejen ju
tva av samma lixom…
…nu har d ju visat sig att detta stallet briljerar detta år *flin* tänkte att de kanske blir lika me dessa 2*flin*
Kramar!
Tina