WW utställningen i sverige 2015
Kul eller hur att vi får ww-utställningen hit
är ju en rejäl framförhållning med massor av tid att planera för att eventuellt vara med.
Sitter och tittar på mina pälsmonster och tänker njaaeeäää.Men man vet ju aldrig vad som kan hända de närmaste åren.Tycker det är roligt i alla fall den kommer på hemmaplan.Gärna då i Malmö så jag åtminstone kan besöka den 
// Sylvia
Ps. Janne jämförde Gangstern med ett linderöds eller hängbuksvin kan absolut inte förstå vad han menar med det 
Ds.

Jag tycker Gangstern är fin.
Visst är det roligt att WW ska hållas i Sverige 2015. Det var väl meningen att det inte skulle hållas här förrän 2021.
Tyvärr tror jag att de lägger den i Stockholm och då kommer vi varken att ställa eller besöka då det är för långt. Klarar inte av att resa så långt pga. värken. I och för sig har vi inga katter vi kan ställa på WW - men det hade varit roligt att besöka. Jag håller självklart tummarna för att det blir Malmö.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Malmö vore väl alldeles utmärkt med bra förbindelser från europa

Vart WW hamnar i Sverige beror ju på vilket/vilka klubbar som får arrangemanget. Det är så många aspekter man måste ha med för att man ska åta sig ett sådant här arrangemang.
Även om jag inte har en kvalad katt till WW 2015 så kommer jag garanterat att besöka utställningen.
Vad är WW ? 
World Winner show :)
Sajtvärd på Perser iFokus