Perserkatter omplaceras!
Vi omplacerar några av våra katter. Pga tidsbrist och osämja i flocken.
Vi väljer att behålla de som betyder mest för fortsatt avel i framtiden. Så vet ni om nån som söker Perser till sällskap, utställning eller avel så får de gärna höra av sig till oss. 
Vänliga hälsningar
Pethra
S*YadhayeZibas
www.yadhayezibas.se
yadhayezibas@gmail.com
Vilka är det som ska omplaceras? =)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Alla… näevars..
Mer info fås på PM lr mail. Eller så kan vi ju höras på telen? Var ett tag sen. 
Det går inte att komma in på din hemsida, Pethra. Rättare sagt, man kan inte komma vidare från startsidan. Eller gör jag något fel?
Jag vet
Man ska inte komma vidare just nu. Jag bygger en ny. Är så trött på den gamla.
Ja det är väl bara hästar i ditt huvud nu va?
Men kan du inte visa bilder här på vilka som du ska omplacera, nu när du ingen hemsida har så vet man ju knappt vilka katter du har 
Sedan så är det YadhayeZibas Lovespot som är till salu eller till en fodervärd. Honom lånar vi ut till avel också om nån är intresserad. Det gör jag för jag har ingen hona till honom just nu och han börjar bli smått frustrerad.
Dock så har han ingen kull ännu så jag vet inte ett dugg vad han ger men han har i mina ögon en jättefin stamtavla.
Nyare bilder fås vid intresse!
#9 Nää ingen av dom är kastrerade. Ameerah även kallad Paddis har en kull just nu.
Den andra tokfian ska kastreras men har inte blivit av för hon har inte löpt nån gång ännu.
Mycket vackra bilder på söta katter
Det lär inte bli några problem att omplacera dessa välskötta pälsbollar.
Lycka till Pethra att hitta bästa hemmen åt dom.
Kram Sussie
Lovespot skulle jag gärna ta över, undra om det kan funka med min andra hane

Ohh Tyson vilken guldklimp!
YadhayeZibas Ameerah 1½ år fastnade i mitt hjärta.har du henne kvar`??? mvh sandra
Hon finns kvar. Hon har en kattunge just nu så hon flyttar tidigast när han är 12 veckor. Men maila gärna privat till mig så kan vi "prata" mer. Yadhayezibas@gmail.com Vänliga hälsningar Pethra
Hej,
nu är ju detta en väldigt gammal annons men jag undrar om du har någon vuxen hona till salu?
MVH Nathalie
Åh så söta, desto mer jag läser här på PiF desto mer vill jag ha en till perser snart, hoppas du har hittat bra hem till dem. Princess fastnade jag lite extra för, vilket fint ansikte hon har. :)
#18 Du har mailat mig va? Jag har bara svartsköldpaddan som ska omplaceras. Men endast till sällskap då hon har ett litet underbett. Hon har fått en kattunge och han fick oxå underbett så ingen mer avel för henne.
Katten i #12 stannar för evigt! Vi har placerat honan som hon bråkade med hos min styvpappa.
Och Engla har hon vant sig vid… Puh!!
Jag har 2 stycken underbara dunbollar till salu. De är vår avelshanes sista kull och de är urfina. Korrekta på alla vis.
Vid intresse maila gärna! yadhayezibas@gmail.com
Vår älskade kastrat Tyson måste vi placera om oxå pga att han avskyr vår andra hane.