sicka lurvbollar
jättefina

Vilka sötnosar alla tre,men favoriten är ändå den lille
blå

Åj så fina håller med #2den blå är juvlig.

Jättesöta!! Mellis är helt underbar!!
Oj vad stora dom har blivit redan…
Åh jätte söta men lilla blå är min favorit..mums..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka godbitar, de är ljuvliga alla tre. "Gosa" och mys mycket med dem, tiden går alldeles för fort till flytt.// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Åh så söta de är
De har vuxit sen jag va hos dig kusin.
Åhh vilka ljuvliga ungar 
/Lotta
Tiden går … idag har Dublin varit ute i trädgården och vandrat lite :) På måndag är dom åtta veckor ..

Så söt! Härliga bilder!

Vilka bilder! Herregud! Jag blev imponerad hur vackert ! men va fint de utvecklas!

Alla tre är söta men favoriten är Dublin. Lycka till med dom små.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Jätte fina kattungar! =) ursöta!

jätte goa bebbar

gud så fin den sista katten var, vill haaaa

WojneWojne va fina.
Gillade oxå "lilla Blå"
Grattis till kullen o jag vill se mer av dom då dom växer
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Dom är så fina. Har inte våga ta ut mina katter på gräsmattan. Är så rädd att dom sticker. Får ont i magen bara jag tänker på det. Men det är nog lättare med små hårbollar som dom där. 

Urläckar små troll
Mona
#17 Hehe jaa dom var mest så förundrade så dom rörde sig som sengångare :) men en i taget fick det bli .. det blir total kaos om man tar ut alla tre samtidigt :)
Tack för alla underbara kommentarer! Lilla Mellis "lilla blå" stannar hemma hos oss…

får du fler såna vackra blå vill jag haaa en hona

Min nästa exo tjej vill jag ska bli en blå en, lika fin helst som er lill kille haha
Hmm lilla Mellis är exo och blå men hon är en hon :) Dublin är den mörkare persern och han är kille :) Men vi får se kanske får vi en Mellis till i nästa kull :) Då skall jag tänka på dig! :)

#21 i nästa kull du väntar kan du ju inte få någon Mellis. :) Flickorna blir ju sköldpadd eller blåsköldpadd. :)
Grattis till en mycket fin kull.